Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen om op d chat te gaan

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen om op d chat te gaan

Sinds ik FireFox geinstalleerd heb kan ik niet meer op de chat van P2b gaan. Er moeten plugins gedaan worden. Klik o-ik om die te zoeken vindt hij geen ook niet na een 30 minuten. Het zou iets met java te maken hebben.
    Ik ben al bij java gaan kijken en heb daar de J2SEv1.4.2_06SDK gedownload. Deze staat nu wel op mijn bureaublad (?) Moet ik die ergens anders in bijvoegen?

Is het een EXE bestand?
    Erop geklikt om te installeren?
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Antwoord op chatvraag

Ik heb die nr van de java gekregen van mij broer, hij zei dat ik die moest installeren en dat het terug zou werken. Ik ben toen naar de site
      http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html gegaan en daar heb ik die nr gevonden. Maar bij het dowloaden zag ik dat in het downloadvenster een geheel ander nr stond. Er stond J2SEv.1_4_2_04-nb 3_6 bin-windows. Nadien heb ik het ge installeert.
      Het werkt dus, maar niet zoals het moet. Ik moet nog steeds handmatig scrollen om de tekst te kunnen volgen en lezen in de room, dit als het venster volledig is gevuld. Dit euvel had ik vroeger niet, voordat ik firefox geinstalleert had.
      Zo chatten is heel lastig en zeker als je een gesprek voert met iemand.
      Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Comment

Jammer van het downloaden, je hebt nu de Software Development Kit gedownload. Probleem is op te lossen door Java te uninstallen en daarna wel de juiste versie te downloaden. Hetzelfde zou je kunnen doen met Firefox.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X