Mededeling

Collapse
No announcement yet.

problemen met mail binnenhalen van IMAP/STMP accounts

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• problemen met mail binnenhalen van IMAP/STMP accounts

Ik werk in Outlook met meerdere mailaccounts. Twee zijn exchange accounts, de andere IMAP/STMP. Dat werkt altijd als een tierelier.
    Enkele weken geleden is het mis beginnen lopen. De mails via mijn IMAP/STMP accounts kan ik niet meer binnentrekken.

Als ik klik op 'alle mappen verzenden/ontvangen' , krijg ik voor de IMAP/STMP accounts de foutmelding "(0x800XXX0e) : Kan geen mappen synchroniseren die aangemeld zijn via .... Fout. Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen." Ik heb contact opgenomen met de serverbeheerder, maar die kan geen fout vinden. Zij hebben ook geen andere gebruikers met dezelfde problematiek.

Als ik dan de instellingen wil 'herstellen' via de accountinstellingen, krijg ik volgende foutmelding:

Ik ben ook 2x teruggekeerd naar een herstelpunt. Dat werkte eventjes, maar een dag later waren de instellingen weer om zeep...

Ik werk met windows 10 versie 21H2

Hopelijk weten jullie raad.

De foutmelding zie ik niet.
    Kan het zijn dat je provider onlangs instellingen heeft gewijzigd? Met name beveiligingsinstellingen en hostnames willen nog wel eens veranderen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Neen, dat heb ik al nagegaan.
      In bijlage screenshots van de foutmeldingen.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Maak eens een nieuw profiel aan. Dit lost veel voorkomende problemen op in Outlook: https://www.windowshelp.nl/outlookprofiel/index.html

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X