Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe weet ik....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe weet ik....

Hoe weet ik welke van mijn programma'tjes nog werken in windows 10? Zo gebruik ik een versie van het fotobewerkingsprogramma Paint Shop Pro X waar ik me de nodige moeite mee uit de voeten kon in windows 8.1. Ik zou het erg lastig vinden als dat in windows 10 niet meer ging.

En bepaalde spelletjes die we (kinderen en/of ik) regelmatig spelen, zoals Zuma (niet online)?

Ik vrees dat je dit proefondervindelijk zal moeten ondergaan.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Je kunt dat waarschijnlijk in windows 10 ook gewoon blijven gebruiken, meestal zijn de programma's voor windows vista en hoger of windows 7 en hoger.

je moet er vanuit gaan dat, alles verder gehandhaafd blijft, van hardware stuurprogramma's krijg je een lijst voor installatie welke niet "mee" kunnen, die dien je dan achteraf vanaf de site van de fabrikant te downloaden.
      Alles wat wel kan, qua stuurprogramma's kan je via de windows update laten updaten.
      Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Ik heb inmiddels begrepen dat het niet duidelijk is hoe lang mensen die gratis windows 10 kunnen gebruiken.

'Vraagtekens

Toch aardig van Microsoft, zo'n besturingssysteem voor nop. Maar hoe gratis is Windows 10 werkelijk? Daar zijn nog wel wat vraagtekens bij. Dit upgrade-aanbod is 'beperkt geldig,' maar voor hoe lang? En is Windows 10 vervolgens voor altijd gratis, of is het de bedoeling dat je later alsnog gaat betalen? Antwoorden op die vragen blijven momenteel uit.'

Bron: http://www.computeridee.nl/nieuws/wi...te-reserveren/

Dus mogelijk moet je na een jaar je computer weer naar 8.1 terugzetten of alsnog betalen! Ik zie er nog even vanaf.

Comment

Nee deze versie is gewoon voor zolang als hij ondersteunt word van jou, je hebt een jaar de tijd om te installeren na de release

Ik neem aan dat je hem al gereserveerd hebt?
          Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ja dat wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pollepel Bekijk Berichten
              Ja dat wel.
              Dan komt het vast wel goed.
              Liefs Typetje

read my blog

Comment

In het schermpje waar je Windows 10 gereserveerd hebt, kun je ook laten controleren of er conflicten zijn met programma's die je nu geïnstalleerd hebt staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black Eagle Bekijk Berichten
                  In het schermpje waar je Windows 10 gereserveerd hebt, kun je ook laten controleren of er conflicten zijn met programma's die je nu geïnstalleerd hebt staan.
                  oké dat is handig, dat zal ik wel even eerst doen, want ik heb nog al wat progs en tools zeg, ik kan niet zonder
                  Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
                  X