Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook de melding op de oude Acer van me om W10 te downloaden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ook de melding op de oude Acer van me om W10 te downloaden

Ik geloofde me ogen niet, maar ook op de oude Acer is het logo verschenen om w10 te reserveren en downloaden

ik was verrast verbaasd
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Ik werd net ook gebeld door een kennis met een oude laptop die vanmorgen ook de melding kreeg. Volgens mij voldoet die laptop niet aan de hardware eisen. Het zou dus goed kunnen dat je bij de uiteindelijke upgrade de melding krijgt dat je laptop niet aan de eisen voldoet. Of Microsoft moet de eisen naar beneden hebben bijgesteld, wat mij niet lijkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Giant Bekijk Berichten
      Ik werd net ook gebeld door een kennis met een oude laptop die vanmorgen ook de melding kreeg. Volgens mij voldoet die laptop niet aan de hardware eisen. Het zou dus goed kunnen dat je bij de uiteindelijke upgrade de melding krijgt dat je laptop niet aan de eisen voldoet. Of Microsoft moet de eisen naar beneden hebben bijgesteld, wat mij niet lijkt.
      ja dat klopt, dat krijg je inderdaad, later als melding, maar goed was toch niet van plan om die oude laptop te upgraden naar w10
      Liefs Typetje

read my blog

Comment

Dat kan je toch al testen dacht ik? Als je op dat windows-logo klikt, en dan boven links op die drie lijnen komt er toch een keus om je PC te testen! Wat ik niet meer weet: zodra je kan installeren,kan (of moet) je dan eerst uploaden en later installeren, of moet je ineens intalleren?
        Last edited by theo2602; 04-08-15, 14:33.

Comment

die boodschap verscheen bij het aanklikken

ik had trouwens op de tosh al heel lang dat icoontje staan

maar op de oude acer pas vandaag gezien

vandaar dat het me verbaasde eigenlijk want ik wist al dat het systeem er niet geschikt voor was.
          Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
          X