Mededeling

Collapse
No announcement yet.

terug naar windows 7

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• terug naar windows 7

oke ik ga eerlijk zijn ... ik ben heel stout geweest.

ik heb de upgrade naar windows 10 gedaan zonder dat ik een melding heb gekregen... schuldig.

maar ik heb het alleen maar gedaan omdat ik wist dat ik terug naar 7 kon gaan.

10 werkte in eerste instantie perfect , totdat ik merkte dat mijne bitdefender internet security 2013 weg was.
    ik heb vanalles geprobeerd om hem terug te installeren maar dat lukte niet.

ik heb bitdefender dan verwijderd om hem later opnieuw terug te installeren , alles terug gezet naar windows 7 , op zoek gegaan naar een download van bitdefender 2013 (niet gevonden op officiele website) , maar dat werkte ook niet.

en blijkbaar kan ik oude bestandsmappen (bv een kladblok bestand ) niet meer opslaan nadat ik er een aanpassing aan gedaan heb.

eigen schuld , dikke bult is hier wel van toepassing...

maar toch vraag ik jullie heel heel heel vriendelijk om een beetje hulp ...

In principe kan je binnen deze maand ook weer terug naar windows 10 voor bitdefender kun je andere alternatieven zoeken die wel compatibel zijn.
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Misschien heb je iets aan dit artikel:
      http://www.bitdefender.com/support/h...-kit-1452.html

Comment

ok , bitdefender internet security 2015 werkt zoals het moet op windows 7 . spybot werkte enorm tegen en was moeilijk te verwijderen maar uiteindelijk is het toch gelukt .

nu wou ik hem terug op windows 10 zetten , maar op de manier die ik vorige keer gebruikte , gaat het nu niet meer .
        http://www.zdnet.be/tips/170091/zo-k...daag-forceren/
        zie oplossing 2

iemand een oplossing ?

Comment

Hier heb je te tool om de upgrade te forceren.

Let op dat je de variant kiest met behoud van je bestanden! Anders krijg je een probleem met de activatie key. Dus upgraden!

http://www.microsoft.com/nl-nl/softw...load/windows10
          Last edited by Giant; 19-08-15, 13:59.

Comment

dat werkte allemaal perfect , alleen heb ik helemaal geen geluid

Comment

Installeer eens nieuwe drivers voor je geluidskaart. Ik heb zelf ondervonden dat na de (geforceerde) upgrade de drivers van mijn grafische kaart weg waren, maar ze waren zonder problemen opnieuw te installeren.

Het lijkt er op dat Windows 10 soms drivers verwijderd die niet helemaal compatible zijn maar na herinstallatie wel gewoon werken.

Comment

Ik had al eens geprobeerd om de drivers bij te werken. Maa kreeg de melding dat het al om de laatste versie ging.

Zal eens proberen om opnieuw te installeren.

Comment

ok , werkt weer .

dacht dat alles ok was met de driver en heb daarom niet vernieuwd.

alles werkt op t eerste zicht perfect , zijn er nog dingen waar ik op moet letten ?

Comment

Fijn om te horen dat alles weer werkt!
                    De eerst weken kan Windows 10 wat trager zijn, omdat er veel software updates zijn.

Mocht je nog tegen iets aanlopen, stel hier de vraag dan gewoon.

Comment

ik heb zelfs ervaring dat sommige dingen beter werken dan voorheen. Zelfs met externe dingen die ik via de USB poorten laat lopen, in het begin was dat even een issue maar een paar updates verder word het steeds beter allemaal.

Het is echt een kwestie van, geef het de tijd. heb even geduld
                      Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Working...
                      X