Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grafische kaart problemen na windows tien upgrade.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• grafische kaart problemen na windows tien upgrade.

Nu weet ik eigenlijk niet of mijn probleem bij computerproblemen algemeen hoor of bij windows 10 maar mijn problemen zijn wel begonnen tijdens / na de upgrade dus ik denk wel dat het er indirect of direct wat mee te maken heeft. Ik vind windows 10 een mooi besturingssysteem en ik zou het iedereen van harte aanbevelen en toch heb ik spijt van mijn upgrade.

Daarvoor nooit problemen gehad maar nu leveren negen van de tien pogingen om video,s als you tube etc te bekijken een gestoord verkleurd of egaal groen beeld op. Soms helpt het om het beeld te maximaliseren en daarna weer te verkleinen. Vaak echter is er helemaal niets meer aan te doen en gaat het gewoon niet.

Merkwaardig is dat als ik in apparaat beheer het stuurprogramma uitschakel het algemene beeld nog even onveranderd blijft en de problemen tijdelijk weg zijn. Na een tijdje of bij herstart geeft de pc echter aan dat er een stuurprogramma geinstalleerd moet worden. Als dit dat gedaan is, is het probleem weer terug.

Ik heb al veel geprobeerd codecs opnieuw installeren grafische kaart opnieuw geinstalleerd, stuurprogramma opnieuw geinstallerd etc. etc.

Best een beetje jammer eigenlijk. Ik kijk veel you tube. Windows tien vind ik erg mooi, But I can do without te problems

Wie heeft er raad ?

Tanx.

in welke browser bekijk je youtube filmpjes
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Edge, maar ook in firefox is het precies hetzelfde. Ik heb ook al wat over eventuele hardware versnelling van adobe gehoord. Maar dat kan je niet uitschakelen in latere versies. Het lijkt nl ook wel of ineens de data aanvoer niet meer snel genoeg gaat en hij vaker gaat bufferen. Dwz als er uberhaupt beeld is. Ik weet het niet meer, ik heb alles wat een amateur tot zijn beschikking heeft volgens mij wel geprobeerd.

Comment

heb je de browsers up to date?

laatste update firefox

http://www.nucia.eu/forum/threads/26...l=1#post712677
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oke maar dan zouder er toch iig geen problemen in edge moeten zijn. Maar om je vraag te beantwoorden. Fire fox is idd niet bijgewerkt. De moeite om te proberen.

Tanx

Comment

Merkwaardig genoeg lijkt het nu wel deels beter te gaan in fire fox maar in Edge is het hetzelfde gebleven. Wat toch raar is omdat je zou denken dat dat updated genoeg is. Maar ook in fire fox slaat het soms nog groen uit. Maar dus wel beter.

Comment

het kan zijn dat je bepaalde updates van Windows 10 nog niet binnen hebt, dat gaat namelijk in stappen, wacht het nog even af zou ik zeggen, je kan wel even kijken bij updates of updates klaar staan, maar met die updates word alles ook stap voor stap aangepast aan 10 dus wellicht komt er wel verbetering in de loop van de updates

ik krijg ook nog steeds updates binnen dus
              Liefs Typetje

read my blog

Comment

oke want de problemen zijn in alle browser toch nog hetzelfde ook in de klassieke iexplorer.

Comment

en chrome gebruik je niet?
                  Liefs Typetje

read my blog

Comment

En heb je ook geprobeerd om via de store de App youtube te verkrijgen, die is nl gratis

misschien dat een optie is

moet je wel een windows live account hebben of maken

Click image for larger version

Name:	youtube app w10.JPG
Views:	1
Size:	70,3 KB
ID:	1068415
                    Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ja alleen dat was weer zo,n gedoe met wachtwoorden dat ik maar gestopt ben. Genoeg ergernis zullen we maar zeggen. Marrrrreeee. Dit tip van dat chrome lijkt toch wel te werken. Iig gaat het tot nu toe met chrome wel gewoon goed. Wat op zich al erg opmerkelijk is. Als het een hardware/stuurprogramma/software probleem zou zijn kan het nu niet ineens met chrome zoveel beter gaan. Wel opmerkelijk dat er zoveel verschil zit tussen de afzonderlijke browsers dan. Ik ga het even een tijdje proberen of het idd goed blijft gaan. Ik laat het je weten.

tanx en prettige avond verder gewenst.

Comment

youtube is gekoppeld aan google, chrome gmail google + etc dus ik heb zelf ook altijd wel dat ik vind dat youtube in chrome stukken beter afspeelt bovendien heeft chrome geen extensies die na update bijgewerkt moeten worden wat in firefox wel het geval is

nou veel kijkplezier
                        Liefs Typetje

read my blog

Comment

oke nou dat had ik dus echt niet verwacht. Het gaat prima met chrome. Ik dacht als meerdere browsers het probleem vertonen moet het wel aan het stuurprogramma ofzo liggen. Nou dan blijf ik lekker bij chrome en case closed.

bedankt.

Comment

haha ik werk al jaren met chorme bevalt me prima synchroniseerd ook mooi op met de chrome op mijn tablet en mijn agenda's en mail die ik hier in de browser binnen komen ik hou niet van lokale emailprogramma's dus ideaal

ik heb voor sommige dingen ook nog Firefox maar internet explorer daar ben ik echt geen fan van en Edge heb ik ook nog niet gebruik.

altijd mijn trouwe chrome

Blij dat je er ook fijn mee kunt werken -Theo- en dat je weer lekker naar je filmpjes kan kijken.
                            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
                            X