Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WINDOWS DEFENDER 10

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• WINDOWS DEFENDER 10

Hallo,
    Ik weet niet wat er met mijn Windows Defender scheelt.
    Wanneer ik naar de instellingen ga om alsnog Defender te activeren,
    krijg ik steeds deze pop-up (zie bijlage)
    Ik gebruik Avast als Anti-Virus.
    Bedankt
    Dré
    Bijgevoegde Bestanden
    Ad impossibile nemo tenetur

Download Farbar Service Scanner naar het bureaublad.

Farbar Service Scanner uitvoeren
    • Klik met de rechtermuisknop op FSS.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
    • Vink vervolgende de onderstaande items aan.
      • Security Center / Action Center
      • Windows Defender
      • Other Services

• Klik vervolgens op de knop "Scan".
    • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht als bijlage.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Word deze (defender)niet uitgeschakeld als je een andere Virusscanner gebruikt?

Comment

Defender onder Windows 8, 9.1 en 10 schakelt uit zodra er een ander antiviruspakket is geïnstalleerd. Je kunt hem wel handmatig inschakelen (ik dacht via services) maar dan heb je 2 draaiende virusscanners wat problemen geeft.

De Defender onder Windows 7 en ouder is een andere versie die wel naast een ander antivirusprogramma kan draaien.

Comment

Je kunt hem wel handmatig inschakelen (ik dacht via services) maar dan heb je 2 draaiende virusscanners wat problemen geeft.
          Windows Defender bijt (in principe) niet met antivirusprogrammatuur. In principe hoef je er niet naar om te kijken en regelt Windows zelf het niveau van aanvullende bescherming.

Het idee achter het meeleveren van Windows Defender is het de gebruiker voorzien in een standaard veiliger Windows-ervaring.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Mijn Windows defender is uitgeschakeld automatisch sinds kort, vroeger had ik ze gewoon aanstaan maar een paar weken terug was dat ineens uit en kon ook niet meer ingeschakeld worden.

Er is een ander topic ook over dit onderwerp.

Ivm de updates van defender in windows 10 die mislukken, ik heb ze verborgen inmiddels en
            defender blijft uit
            Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

ik gebruik zowie zo geen windows defender. Hier is te lezen waarom http://www.besteantivirussoftware.co...-voor-windows/

Comment

Het is helaas niet meer de scanner die het was, maar het is beter dan helemaal geen scanner.
                In principe wordt Defender sowieso uitgeschakeld als je zelf al een scanner hebt geïnstalleerd.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Defender is wel actief en actueel met aanvullende bescherming zoals deze.

Comment

Working...
                  X