Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enorm traag opstarten met W10

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Enorm traag opstarten met W10

Hallo,

Na het installeren van W10 kon ik er een 2tal dagen vlot mee werken en plots niet meer. Na over en weer mailen, kreeg ik een nieuwe activatiecode. Lukte opnieuw een tijd maar nu duurt het 7 minuten vooraleer de pc opgestart is. Ik draai Kapersky:negatief / Malwarebytes negatief / Ccleaner heeft gelopen en niets van dat alles helpt. In taakbeheer sloot ik zoveel mogelijk items uit voor het opstarten:geen effect.
    Wanneer ik controleer op updates laadt hij ze in maar bij klikken op 'opnieuw opstarten' zijn er problemen: 'er zijn problemen-opnieuw opstarten lukt niet'

Enig idee hoe ik dat kan oplossen? Vooral dat extreem traag opstarten is vervelend.

Ondertussen opgelost via HP helpdesk.

Comment

Wat was het probleem volgens HP?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Volgens hen liep het systeem vast omdat de windows10 updates niet geïnstalleerd geraakten. Ze hebben mijn pc toen overgenomen maar het lukte ook hen niet.
        Uiteindelijk dan maar besloten om een volledig nieuwe installatie van Windows 10 te doen. Updates lopen vlot binnen en de opstart is ongemeen snel geworden

Comment

Ahzo. Ja een verse installatie doet soms wonderen.

Dank voor je toelichting!

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Working...
          X