Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Raar probleem tijdens het typen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Raar probleem tijdens het typen.

Hallo iedereen!

Ik heb net een versie installatie van Windows 10 Pro gedaan en zit al met een vervelend probleem.

Op willekeurige momenten verschijnt er een "~" icoon wanneer ik iets probeer te typen en heb geen idee waarom dit gebeurt.
    Ik heb reeds geprobeerd een oplossing te zoeken maar krijg enkel ongerelateerde zoekresultaten voorgeschoteld

Een voorbeeld van wat er gebeurd;

Zodra ik de U van Update typ staat er plots een ~ voor de U. Het gebeurt echt op willekeurige momenten maar merkte wel op dat het meer gebeurt bij programma's waar ik voordien nog niets had ingetypt.

Ik zet er ook meteen bij welke programma's ik tot nu toe heb geinstalleerd, indien het probleem mss door een programma veroorzaakt wordt.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Ik heb zelf Windows 10 Pro, maar geen probleem, misschien komen er nog updates, je zegt dat je het niet hebt geïnstalleerd.

Ik zie dat je k-lite hebt geïnstalleerd, daar had ik nou weer problemen mee bij de installatie ervan op de win10pro

Terwijl hij bij de upgrade van mijn laptop van Windows 7 naar Windows 10 home gewoon is blijven staan.
    Verder kan ik uit alleen dit gegeven niet verklaren waarom dat tekentje verschijnt voor alles wat je intypt.

Is dat ook zo op je tekstverwerker of je notepad?
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Bedankt voor je snelle antwoord!

Na 2 uur googlen heb ik het eindelijk gevonden lol. Razer Synapse blijkt de oorzaak te zijn en ik vermoed dat het zich enkel voordoet wanneer het toetsenbord geconfigureerd staat naar "Belgisch(punt)".

Hieronder de links waar hetzelfde probleem beschreven wordt, beide zijn ook Belg;
      http://superuser.com/questions/10017...eld-is-a-tilde

http://www.mmo-champion.com/threads/...ter-every-boot

Ohja en ik heb K-Lite geinstalleerd met Ninite, handige tool waarmee je de meerdere apps in 1x kan installeren, zonder bloatware e.d., zeer handig na een clean windows installatie =)
      Last edited by Frankyyy; 03-01-16, 23:09.

Comment

Fijn dat je toch een oplossing hebt gevonden en dank voor het delen.

Ik ben zelf niet zo dol op downloadtooltjes, als iets niet wil dan niet, daar is dan vast wel een reden voor en ga ik dat niet forceren.
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door typetje Bekijk Berichten
          Fijn dat je toch een oplossing hebt gevonden en dank voor het delen.

Ik ben zelf niet zo dol op downloadtooltjes, als iets niet wil dan niet, daar is dan vast wel een reden voor en ga ik dat niet forceren.
          Dan ben ik wel benieuwd, zoek je het dan nooit uit waarom het niet wil?

Ninite is gewoon betrouwbaar, is een hele handige website. Techniek om heel snel externe software te installeren. Zonder meuk erbij.
          Zou aanraden dat je daar een keer ging kijken.

Comment

Ik download externe software alleen van de originele site.
            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
            X