Mededeling

Collapse
No announcement yet.

windows 10 met problemen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• windows 10 met problemen

hoi,

ik heb op mijn laptop windows 10 staan, er zijn echter problemen als ik bezig ben.
    Div foutmeldingen.
    weet deze niet op te lossen.
    virus files corrupt? ik weet het niet.
    MTBarnaud.txt
    Last edited by dorado; 06-02-16, 20:07. Reden: benaming bijlage naam ts gegeven

• Selecteer op het menu Start Instellingen.
    • Selecteer in de instellingen Systeem > Ge├»nstalleerde apps.
    • Selecteer Reimage Repair en selecteer vervolgens Installatie ongedaan maken.
    • Volg de aanwijzingen op het scherm.

Reimage Repair valt onder de categorie "Potentieel Ongewenste Software". Hierbij treft het allerlei problemen aan die er eigenlijk niet zijn, de drie zogenaamde virussen betreffen verschillende versies van AdwCleaner wat uiteraard betrouwbaar is.

Vaak worden dit soort programma's dan ook aangeboden via wrappers, of adware gerelateerde pop-ups waarin je het advies krijgt om de computer op fouten of malware te scannen. In alle gevallen zullen er problemen gevonden worden, om deze vervolgens te repareren dien je een licentie aan te kopen. Wat tevens ook sterk aangemoedigd wordt naar de gebruikers toe.

Beide websites bieden namelijk ook (deels) misleidende informatie, dit soort websites zijn er namelijk enkel op gericht om het tevens waardeloze SpyHunter aan de man te brengen

(Bron)
    Last edited by dorado; 07-02-16, 08:56.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

ok heb het meteen verwijderd.
      zijn er dan nog dingen waar ik op moet letten?

Comment

Zo te zien niet.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
        X