Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met 'Configuratie van gezin vereist'

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen met 'Configuratie van gezin vereist'

Ik weet niet of ik hier moet zijn, maar toch.
    Mijn dochter heeft een smartphone. Zij kan echter geen apps installeren, omdat de telefoon (Nokia Lumia 520) aangeeft dat configuratie van Mijn Gezin is vereist.

Dat heb ik gedaan, de telefoon van de dochter toegevoegd, maar nog werkt het niet. Dochter weer verwijderd, maar de melding blijft dezelfde. Overigens gaat dat Mijn gezin helemaal niet over wel of niet mogen installeren van apps.
    Wat moet ik doen zodat mijn dochter toch whatsapp kan installeren?

Beste Matan,

Ik heb ook een Lumia een 640 danwel, maar ik heb deze meldingen helemaal niet gehad, ik heb gewoon mijn Outlook ingesteld en ik kon in de store gewoon Whatsapp halen en mijn telefoonnummer aanmelden zonder problemen. Dus ik weet niet hoe de telefoon van uw dochter is ingesteld, want dat configuratie gezin dat komt mij in ieder geval niet bekend voor, zou het gewoon uitschakelen en de telefoon gewoon normaal instellen.

meer informatie hierover vind u hier:

http://www.windowsphone.com/nl-nl/ho...-windows-phone
    Last edited by typetje; 06-04-16, 17:04. Reden: link toegevoegd
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Hoe oud is uw dochter? Waarschijnlijk te jong (volgens Microsoft) om zelf apps te mogen downloaden.
      Een manier is om dit probleem te omzeilen is haar meerderjarig te maken in het microsoftaccount dat is gekoppeld aan haar telefoon.
      Last edited by Giant; 06-04-16, 18:45.

Comment

Dat account herkent haar niet blijkbaar niet meer. zucht

Comment

Kun je niet meer inloggen? Wat voor foutmelding krijg je?

Comment

Working...
          X