Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows 10 Pro Update perikelen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoogerdijk
    replied
    zal denk ik wel lukken als hij ook 5 jaar red met draai jaren van 8 tot 10 vind ik het prima

Leave a comment:

• typetje
    replied
    Nou dan heeft je PC toch wel zijn best gedaan, wel verdient met pensioen over een week dan

Succes met de nieuwe PC.

Leave a comment:

• Hoogerdijk
    replied
    Hoi typetje

Goede tip (verder nog een kleine raad, natuurlijk kan je je pc altijd aan laten, maar het is voor de pc ook goed om hem toch zo eens in de paar dagen dan toch s avonds uit te zetten en s morgens weer op te starten.)
    Mijn PC is nu z'n 5 jaar oud maar qua draai uren is hij rond de 8 a 10 jaar oud
    Me nieuwe PC komt volgende week vrijdag aan dus deze moet het nog een week vol houden en dan mag hij met zijn pensioen.

Leave a comment:

• typetje
    replied
    Er was inderdaad de maandelijkse update van Windows geweest die word automatisch ingehaald en om de update te configureren zul je de pc moeten herstarten, in Windows 10 betekent "opnieuw opstarten" ook echt dat je voor deze optie moet kiezen.

De computer uitschakelen en weer aanzetten heeft niet hetzelfde resultaat nog zal hij om herstarten vragen. Je kan bij updates aangeven wanneer je deze wilt inplannen of dat je zelf een moment uitkiest.
    De maandelijkse updates worden meestal wel aangekondigd je kan er meestal wel vanuit gaan dat dit de rond de tweede woensdag van de maand is, maar soms zijn er tussendoor ook nog wel eens updates als dat noodzakelijk is.

Verder nog een kleine raad, natuurlijk kan je je pc altijd aan laten, maar het is voor de pc ook goed om hem toch zo eens in de paar dagen dan toch s avonds uit te zetten en s morgens weer op te starten.

Leave a comment:

• Hoogerdijk
    started a topic Windows 10 Pro Update perikelen

Windows 10 Pro Update perikelen

Goedenavond lezers.

Ik had paar dagen terug een een heel leuke probleem dus niet.
    Me PC staat altijd aan ook s nachts dus toen ik s ochtends me tv aan zetten waar me pc op is aangesloten had ik zeer vreemd beeld.
    Windows opnieuw installeren dus ik dacht al bij me eigen van ?????????????
    Dus starten ik me pc opnieuw op geen beeld na 1 minuut heb vrij snelle pc dus dat gaat al niet goed dacht ik en idd het ging helemaal fout.
    Ging hem nog een ging opstarten maar nu ging ik eerst maar de bios resetten want dat werkt ook nog wel eens.
    Ik had nu tenminste weer beeld msi kwam te voorschijn dus had al goede hoop (Hoop nooit te snel)
    Daarna kreeg ik zwart beeld met rode letters en cijfers.
    Na 2 uur nog niet aan de praat dus maar even nieuwe pc besteld.
    Na heel veel moeite kreeg ik hem toch uiteindelijk weer aan de praat wat bleek nou

WINDOWS UPDATE wanneer leren ze het nou eens
    Last edited by dorado; 17-04-16, 14:21.
Working...
X