Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem met favorietenbalk!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met favorietenbalk!

Hallo,

Sta voor een raadsel! Nl: ik zet wel eens een site in mijn balk als ik die even wil bewaren om een of andere rede. Maar nu kan ik ze niet meer verwijderen want binnen een paar seconden staan ze er weer. Heb de eigenschappen bekeken van deze 2 en naar beveiliging gegaan en daar staan ineens 4 onbekende accounts waarvan 1 met speciale rechten! Die heeft mijn rechten overgenomen dus. Snap hier niets van kan ook niets veranderen daar. Heb ik wel geprobeerd maar toen waren ineens alle mappen op de balk leeg door dat ik de links verwijderd had. Die heb ik terug gehaald uit de prullenbak maar helaas staan ze nu ook allemaal op de balk erbij en ook die kunnen niet meer verwijderd worden.Komen ook steeds terug!

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!

Gelukkig ik heb het zelf op kunnen lossen! Ben gewoon naar de veilige modus gegaan via windowsicoon+r daar msconfig ingetikt daarna bij op starten veilige modus aangevinkt. en dan opnieuw opstarten en je zit in de veilige modus. Toen ben ik naar mijn startpagina van IE gegaan en daar kon ik ze wel verwijderen. Daarna wwer windowsicoon +r , msconfig ingetikt daarna bij opstaten weer normaal opstarten aangegevinkt en opnieuw opgestart of helemaal uitzetten en dan opnieuw opstarten.

Maar desondanks weet ik niet waar het aangelegen heeft.

helaas ze staan weer op de favorietenbalk! Ze zijn even weg geweest. Heb de Ccleaner gedraaid en Mbam die hebben niets gevonden.

Dit is werkelijk heel vreemd! Iemand die het snapt!!!
    Last edited by dorado; 17-05-16, 19:20. Reden: Samengevoegd tot 1 bericht
    Groetjes Reinette

Download MiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.

Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en browsers!
    Start MiniToolBox
    - Windows 2000 en XP: dubbelklik op "MiniToolBox.exe".
    - Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en klik op "Als Administrator uitvoeren".

Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja.

Vink de volgende onderdelen aan:
    • Flush DNS
    • Report IE Proxy Settings
    • Reset IE Proxy Settings
    • Report FF Proxy Settings
    • Reset FF Proxy Settings
    • List content of Hosts
    • List IP configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed Programs
    • List Devices (Only Problems)
    • List Users, Partitions and Memory size
    • List Minidump Files
    • List Restore Points

Klik op de knop "Go".
    Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "MTB.txt".
    1. Upload het bestand hier: Daniel's Upload
    2. Klik op Bestand kiezen en navigeer naar het bestand dat je wilt uploaden.
    3. Klik op Toevoegen.
    4. Post de link in je reactie.
    .

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hallo Dorado hier is de link :http://www.daniel.vanmelzen.eu/uploa...GMHnLOvywk.txt
      Groetjes Reinette

Comment

Probeer je browsers eens te resetten.

Internet Explorer opnieuw instellen:
        • Start Internet Explorer.
          • Opmerking: Als u Windows 8 gebruikt, start u Internet Explorer voor het bureaublad. Het wijzigen van de instellingen heeft dan invloed op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.

• Open het menu Extra en tik of klik op Internetopties. Druk op Alt als het menu Extra niet wordt weergegeven.
          • Opmerking: Als u Internet Explorer niet kunt starten, kunt u het instellingenvenster ook openen door tegelijkertijd op de Windows-toets en R te drukken, in het vak Uitvoeren de tekst inetcpl.cpl te typen en vervolgens op Enter te drukken.

• Tik of klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
        • Tik of klik op Opnieuw instellen.
        • Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
        • Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
        • Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
        • Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw op.

Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:
        .
        • Open Google Chrome, en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
        • Ben je ingelogd bij Google Chrome, dan moet je Google Chrome Synchronisatie wellicht eerst resetten.
        • Selecteer Instellingen.
        • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
        • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
        • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
        • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.

.

Firefox terugzetten naar de standaardtoestand:
        • Klik op de menuknop en klik daarna op Help .
        • Kies Probleemoplossingsinformatie vanuit het menu Help.
          • Als u het menu Help niet kunt benaderen, typ dan about:support in uw locatiebalk om de pagina Probleemoplossingsinformatie zichtbaar te maken.

• Klik in de rechterbovenhoek van de pagina Probleemoplossingsinformatie op de knop Firefox herinitialiseren….
        • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Firefox herinitialiseren om verder te gaan.
        • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden ingesteld. Zodra dit is gebeurd, zal een venster de ge├»mporteerde gegevens weergeven. Klik op Voltooien en Firefox zal worden geopend.

Download of Update Ccleaner

Start CCleaner op.
        • Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties
        • Selecteer het tabblad Geavanceerd
        • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
        • Selecteer het tabblad Instellingen
        • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
        • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
        • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
        • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
        • Klik op Scan naar problemen.
        • Op de vraag of je een backup wil maken van het register, klik je "Ja".
        • Als er fouten gevonden worden klik je op de middelste knop: Herstel alle geselecteerde fouten en OK
        Last edited by dorado; 18-05-16, 10:03.

Comment

Helaas heeft niet geholpen, staan er nog net zo in en komen nog steeds na verwijderen weer terug! Ga nu mijn edgebrowser ook doen.

Oorspronkelijk geplaatst door reinette
          Helaas heeft niet geholpen, staan er nog net zo in en komen nog steeds na verwijderen weer terug! Ga nu mijn edgebrowser ook doen.
          Bij Edge kan ik niks terugzetten voor zover ik kan zien maar is alles normaal dus laat ik het maar zo vind je niet?
          Last edited by dorado; 18-05-16, 15:27. Reden: samengevoegd tot 1 bericht
          Groetjes Reinette

Comment

Het is nog steeds niet opgelost! Er staan inmidels een hele rij favorieten op de balk die er niet horen! Zijn niet weg te krijgen, komen nog steeds terug! Dorado help je me verder?
            Groetjes Reinette

Comment

Laat je systeem eens nazien in de Hulp-bij-virusinfecties sectie.

Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
              Hier staat een beschrijving hoe je kunt kijken of je een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
              Wanneer je problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
              • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
              • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
              • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
              • Als je RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
              • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
              • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan je volgende bericht.

Comment

Dit is het enige log dat ik kan posten want nummer 2 is verdwenen! Heb t diverse keren opnieuw gedaan maar er komt alleen deze 1 log. Kan hem nergens meer vinden.
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by reinette; 19-05-16, 17:24.
                Groetjes Reinette

Comment

Hoi Reinette,
                  Je moet het log hier niet posten, maar in de Hulp-bij-virusinfecties sectie.

Comment

Heb hem weer als niet opgelost gezet want dat is het nog steeds niet! Ben nog aan het wachten op hulp in de virussectie.
                    Groetjes Reinette

Comment

Hoi,

Inmiddels is mijn probleem opgelost! Heb een tip gehad van iemand dat ik naar Instellingen-Accounts-uwinstellingen sychroniseren- synchroniseren Internet Explorer uitzetten. Was gelukkig heel simpel maar je moet er maar opkomen!

Dorado bedankt voor je hulp!
                      Groetjes Reinette

Comment

Working...
                      X