Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Service overeenkomst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Service overeenkomst

Hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar bij het zoeken naar het Configuratiescherm in W10 kwam ik op zeker ogenblik ergens tegen dat mijn W10 op 16 oktober verloopt. Nu is het zo dat de firma die W10 heeft geplaatst ondertussen failliet is. Heb ik daar nu per ongeluk op iets geklikt weet ik niet, maar nu krijg ik een mail van Microsoft die, zover ik begrijp, zegt dat, indien ik niets speciaals doe alles gewoon verder gaat.
    Heeft iemand nog ondervinding met zo'n mail?::::

U ontvangt deze e-mail omdat de Microsoft-servicesovereenkomst wordt bijgewerkt. De overeenkomst is van toepassing op een of meer door u gebruikte Microsoft-producten en -services. De updates zijn bedoeld ter verduidelijking van onze voorwaarden, zodat deze voor iedereen transparant zijn. De updates hebben daarnaast betrekking op een aantal nieuwe Microsoft-producten, -services en -functies.
    De Microsoft-servicesovereenkomst is een overeenkomst tussen u en Microsoft (of een van haar gelieerde ondernemingen) en behandelt het gebruik van de online consumentenservices en -producten van Microsoft.

Hieronder ziet u een aantal van de belangrijkste wijzigingen in de Microsoft-servicesovereenkomst:
    • Updates met betrekking tot aanvullende services (zoals GroupMe en Groepsberichten) en nieuwe functionaliteit en functies voor een aantal services (zoals Skype, Bing en ons Beloningenprogramma)
    • Duidelijkere omschrijving dat uw werk- of schoolaccount onder verschillende voorwaarden valt
    • Vermelding van de nieuwe vereiste voor Xbox dat u zich minimaal eens in de 5 jaar moet aanmelden om uw gamertag actief te houden
    • Uitleg bij de opslaglimieten voor OneDrive en de factoren die van invloed kunnen zijn op het up- en downloaden naar OneDrive-services

U kunt de volledige Microsoft-servicesovereenkomst hier lezen. Meer informatie over deze updates vindt u ook hier, op onze pagina met Veelgestelde vragen. De bijgewerkte Microsoft-servicesovereenkomst zal op 15 september 2016 in werking treden. Als u onze producten en services na 15 september 2016 blijft gebruiken stemt u in met de bijgewerkte Microsoft-servicesovereenkomst.
    Daarnaast wordt ook de Microsoft-privacyverklaring bijgewerkt. Deze updates worden hier beschreven op onze pagina met Veelgestelde vragen en gelden vanaf 2 augustus 2016.
    Als u er niet mee instemt, kunt u ervoor kiezen om het gebruik van de producten en services te stoppen en uw Microsoft-account te sluiten vóórdat de voorwaarden effectief worden. Als u ouder of voogd bent, bent u verantwoordelijk voor het gebruik van de Microsoft-producten en -services door uw kind of tiener, met inbegrip van de aankopen.
    Bedankt dat u producten en services van Microsoft gebruikt.

Deze mail hebben ze naar alle Microsoft Accounts (@outlook. @hotmail, @live, @msn enz.) gestuurd.
    Het is dus gewoon toeval dat je net in het configuratiescherm aan het zoeken was. Ik ga nog even zoeken naar waar de verloopdatum van Windows 10 staat. Heb ik nog niet kunnen vinden.

Comment

Instellingen/bijwerking en beveiliging/activering
      Click image for larger version

Name:	Windows activeren.jpg
Views:	1
Size:	32,9 KB
ID:	1068971

Comment

Hier is een artikel over deze foutcode:
        http://answers.microsoft.com/nl-nl/w...dfef6e1?auth=1

Bij mij staat geen einddatum en is windows geactiveerd
        .
        Zie schermafdruk:
        Click image for larger version

Name:	activering.JPG
Views:	1
Size:	50,6 KB
ID:	1068972

Comment

Ik heb een code, maar of dat een echte is weet ik niet. De firma die de W10 professional heeft geïnstalleerd is failliet.
          Ik heb de USB stick al wel gebruikt voor een systeemherstel, maar wil dat iets zeggen?
          Misschien proberen te activeren met die code?

Comment

Ik heb dit ook, maar ik weet ook waardoor dit komt.
            Ze hebben bij jou windows via een illegale manier geactiveerd doormiddel van een crack.
            Je kunt de crack opnieuw uitvoeren om hem te verlengen als het goed is, hierbij is dit wel je eigen risico.
            Maar ik denk dat ze dat programmatje hebben verwijderd dus zou je hem zelf moeten zoeken (ik ga hem hier niet op een forum zetten ivm mogelijke virussen)

Comment

De productcode wordt niet aangenomen. Volgens de proef versie van 'recover keys' zou het een demo versie zijn, maar hij geeft wel de juiste laatste 5 getallen. Ik zal dus maar terug naar W7 gaan als het zo ver is.

In hoe ver is dit betrouwbaar?
              http://www.tresbizz.com/be/nl/softwa...FcMp0wodLpUCsg
              Last edited by theo2602; 02-08-16, 13:50.

Comment

Lees dit even en ook de reacties, het is geen bijzonder lage prijs voor een licentie.
                https://nl.hardware.info/reviews/648...-erop-van-welh

Comment

Microsoft vraagt wel 279€ hé

Comment

Ja voor de retail licentie, retail is altijd al belachelijk duur geweest. OEM licenties zijn veel voordeliger te krijgen en worden ook vaak door MS erg voordelig verhandeld (laptop fabrikanten bv betalen echt geen 100'en €'s per laptop aan MS) welke vervolgens ook weer doorverkocht kunnen worden. Nu W10 gratis werd aangeboden voor een tijd is het natuurlijk wel vreemd om na die periode er plots ouderwetse prijzen voor te rekenen. Dat er nu nog enkel in codes wordt gehandeld ipv fysieke schijfjes draagt natuurlijk ook bij aan de gevoelsmatige waardevermindering en zo zal men er ook minder voor over hebben. Tel daar ook nog Android bij op waar helemaal geen licenties aan vast hangen. Mensen worden langzaamaan wakker en willen niet meer teveel betalen, wat zich uit in aanbieders van licentie codes die meer realistische prijzen hanteren.

Wellicht trouwens dat je via deze route ook nog wat kunt.
                    https://nl.hardware.info/nieuws/4882...n=hardwareinfo
                    Last edited by eNdEmiOn; 02-08-16, 22:41.

Comment

Ja, maar bij mij is het geen update, ik kan dus niet terug naar 7 om dan gratis te updaten. Maar het is OK, ik heb de oplossing langs verkopers van laptops al gevonden.

Comment

Working...
                      X