Mededeling

Collapse
No announcement yet.

windows mail programma werkt niet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Giant
    replied
    Dat klopt, Outlook.com werkt niet meer met de cliënt WindowsLiveMail.
    http://www.zdnet.be/nieuws/180445/wi...ar-nieuwe-app/

Als je in het Windows 10 programma "mail" dingen als ongewenst, veilige of onveilige afzenders enz. wilt instellen kun je dit het beste doen door in te loggen bij je outlook.com account via webmail. Daar kun je alles aanpassen en dat neemt het programma "mail"dan over.

Leave a comment:

• jeke
    started a topic windows mail programma werkt niet

windows mail programma werkt niet

Nog maar een topic in windows live mail krijg ik meldingen dat mijn outlook niet meer werkt. Ok tot daar toe dus heb ik nu het andere programma dat in windows 10 zit geopend windows mail gewoon daar heb ik 3 berichten in de map ongewenste mail maar die afzender mag als veilig beschouwd worden dat kan ik niet vanuit het nieuwe mailprogramma hoe doe ik dat juist in dat programma mail want daar gaan mijn outlook account wel. Als ik rechtsklik op de e-mail in postvak ongewenst heb ik maar enkele mogelijkheden archiveren verwijderen verplaatsen vlag instellen markeren als ongelezen. In windows live mail zat er dan een optie ongewenste e-mail afzender toevoegen aan lijst met veilige afzenders dat vind ik nu niet in het programma MAIL
    Last edited by jeke; 13-08-16, 11:23.
Working...
X