Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verwijderen wachtwoord gebruikersaccount

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Verwijderen wachtwoord gebruikersaccount

Ik wil het wachtwoord van mijn gebruikersaccount Windows 10 verwijderen maar dat lukt mij steeds niet.
    Wie kan mij helpen? Na het verwijderen van het vinkje en klikken op OK kan ik niet verder.
    Last edited by pion; 09-09-16, 15:02.

Dat kan alleen als je een lokaal account gebruikt.
    Gebruik je een Microsoft-account, dan zul je dit eerst moeten omzetten naar een lokaal account.

Comment

Hoi Giant,

Voor mij, als beginner, is het omzetten van mijn Microsoft-account naar een lokaal account een beetje abacadabra.

Het gekke is dat mijn vrouw geen wachtwoord heeft als zij haar account opent.
      Kan dat gebeurd zijn bij de omzetting van Windows 7 naar Windows 10?

Kan het zijn dat ik wel een microsoft account heb? Microsoft vraagt er wel steeds om, om mij aan te melden.
      Dat heb ik niet gedaan.

Zou je wat meer informatie kunnen geven hoe ik dat moet doen?

Vr.gr.

Pion.
      Last edited by pion; 10-09-16, 13:01.

Comment

Bij de upgrade van Windows 7/8 naar Windows 10 schakel je als je niet oplet bijna automatisch over op een Microsoft account. Een lokaal account hebben ze een beetje verstopt.
        Kijk eens bij "instellingen" >> "accounts" >> ": uw info". Onder je naam staat wat voor account je hebt.

Op deze pagina kun je ook je account omzetten.
        Er staat iets waar je op kunt klikken in de trant van "In plaats daarvan aanmelden met ..."

Comment

Onder mijn naam staat "lokaal account".

Als ik kies voor "in plaats daarvan aanmelden met" loop ik de kans dat ik op een MS account terecht kom en dat wil ik niet.
          Dan kan ik mijn wachtwoord nog moeilijker verwijderen.

Comment

Heb net even wat andere fora geraadpleegd.
            Wat zou moeten werken is:
            Instellingen >> accounts >> Aanmeldopties en dan klikken op: "Het wachtwoord voor uw account wijzigen". Je moet dan eerst je huidige wachtwoord opgeven en dan klikken op "volgende".
            In het volgende scherm de velden voor een nieuwe wachtwoord leeg laten en klikken op "volgende".

Comment

Ja dat werkt inderdaad.
              Mijn wachtwoord is niet meer nodig als ik mij aanmeld.
              Bedankt voor de moeite. Ik zet de thread op opgelost.
              Vr.gr.
              Pion.

Comment

Working...
              X