Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Google Chrome crasht

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Google Chrome crasht

    Als ik op de instellingen van Google chrome wil klikken, crasht Chrome telkens weer.

    Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

  • #2
    Maak een nieuw gebruikersprofiel voor Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/142059

    Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

    Comment


    • #3
      Werkt niet

      Comment


      • #4
        Download MiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.

        Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en browsers!
        Start MiniToolBox
        - Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en klik op "Als Administrator uitvoeren".

        Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja.

        Vink Select All aan.

        Klik op de knop "Go".
        Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "MTB.txt".
        • Plaats de inhoud van dit bestand in je volgende reactie

        Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

        Comment


        • #5
          Wil je eens proberen om Google Chrome via het configuratiescherm te verwijderen en opnieuw te installeren? Kijk eens of dat werkt. Anders zou ik aanraden om even CCleaner te draaien en dan daarna Google Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren. Mogelijk dat je cache vol zit en daardoor Google Chrome corrupt is geworden. Herinstalleren van Google Chrome zou het op moeten lossen.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Scorpi Caruso
            Wil je eens proberen om Google Chrome via het configuratiescherm te verwijderen en opnieuw te installeren? Kijk eens of dat werkt. Anders zou ik aanraden om even CCleaner te draaien en dan daarna Google Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren. Mogelijk dat je cache vol zit en daardoor Google Chrome corrupt is geworden. Herinstalleren van Google Chrome zou het op moeten lossen.
            Dit werkt sowieso niet.

            Comment


            • #7
              MiniToolBox by Farbar Version: 17-06-2016
              Ran by gebruiker (administrator) on 03-10-2016 at 16:24:33
              Running from "C:\Users\gebruiker\Downloads"
              Microsoft Windows 7 Professional Service Pack 1 (X64)
              Model: P5Q-E Manufacturer: System manufacturer
              Boot Mode: Normal
              ***************************************************************************

              ========================= Flush DNS: ===================================

              Windows IP-configuratie

              De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.

              ========================= IE Proxy Settings: ==============================

              Proxy is not enabled.
              No Proxy Server is set.

              "Reset IE Proxy Settings": IE Proxy Settings were reset.

              ========================= FF Proxy Settings: ==============================


              "Reset FF Proxy Settings": Firefox Proxy settings were reset.

              ========================= Hosts content: =================================
              ========================= IP Configuration: ================================

              Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller = LAN-verbinding 3 (Connected)
              Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit Ethernet Controller = LAN-verbinding 2 (Media disconnected)


              # ----------------------------------
              # IPv4-configuratie
              # ----------------------------------
              pushd interface ipv4

              reset
              set global icmpredirects=enabled


              popd
              # Einde van IPv4-configuratie



              Windows IP-configuratie

              Hostnaam . . . . . . . . . . . . : computer
              Primair DNS-achtervoegsel . . . . :
              Knooppunttype . . . . . . . . . . : hybride
              IP-routering ingeschakeld . . . . : nee
              WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
              DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : home

              Ethernet-adapter voor LAN-verbinding 3:

              Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: home
              Beschrijving. . . . . . . . . . . : Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller #2
              Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-22-15-33-00-B5
              DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
              Autom. configuratie ingeschakeld : ja
              Link-local IPv6-adres . . . . . . : fe80::f1fe:3720:2bbb:515b%14(voorkeur)
              IPv4-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.2.29(voorkeur)
              Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
              Lease verkregen . . . . . . . . . : maandag 3 oktober 2016 16:16:47
              Lease verlopen. . . . . . . . . . : dinsdag 4 oktober 2016 16:16:46
              Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.2.254
              DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.2.254
              DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 318775829
              DHCPv6-client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-1D-5C-65-D5-00-1E-8C-0D-5D-11
              DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.2.254
              195.121.1.34
              195.121.1.66
              NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : ingeschakeld

              Ethernet-adapter voor LAN-verbinding 2:

              Mediumstatus. . . . . . . . . . . : medium ontkoppeld
              Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: home
              Beschrijving. . . . . . . . . . . : Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit Ethernet Controller
              Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-22-15-33-18-2A
              DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
              Autom. configuratie ingeschakeld : ja

              Tunnel-adapter voor isatap.home:

              Mediumstatus. . . . . . . . . . . : medium ontkoppeld
              Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: home
              Beschrijving. . . . . . . . . . . : Microsoft ISATAP Adapter
              Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
              DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : nee
              Autom. configuratie ingeschakeld : ja
              Server: UnKnown
              Address: 192.168.2.254

              Naam: google.com
              Addresses: 2a00:1450:400e:801::200e
              216.58.212.174


              Pingen naar google.com [172.217.17.142] met 32 bytes aan gegevens:
              Antwoord van 172.217.17.142: bytes=32 tijd=8 ms TTL=56
              Antwoord van 172.217.17.142: bytes=32 tijd=9 ms TTL=56

              Ping-statistieken voor 172.217.17.142:
              Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
              (0% verlies).

              De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ‚‚n bewerking in milliseconden:
              Minimum = 8ms, Maximum = 9ms, Gemiddelde = 8ms
              Server: UnKnown
              Address: 192.168.2.254

              Naam: yahoo.com
              Addresses: 2001:4998:44:204::a7
              2001:4998:c:a06::2:4008
              2001:4998:58:c02::a9
              206.190.36.45
              98.138.253.109
              98.139.183.24


              Pingen naar yahoo.com [98.138.253.109] met 32 bytes aan gegevens:
              Antwoord van 98.138.253.109: bytes=32 tijd=121 ms TTL=49
              Antwoord van 98.138.253.109: bytes=32 tijd=119 ms TTL=49

              Ping-statistieken voor 98.138.253.109:
              Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
              (0% verlies).

              De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ‚‚n bewerking in milliseconden:
              Minimum = 119ms, Maximum = 121ms, Gemiddelde = 120ms

              Pingen naar 127.0.0.1 met 32 bytes aan gegevens:
              Antwoord van 127.0.0.1: bytes=32 tijd<1 ms TTL=128
              Antwoord van 127.0.0.1: bytes=32 tijd<1 ms TTL=128

              Ping-statistieken voor 127.0.0.1:
              Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
              (0% verlies).

              De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ‚‚n bewerking in milliseconden:
              Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Gemiddelde = 0ms
              ===========================================================================
              Interfacelijst
              14...00 22 15 33 00 b5 ......Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller #2
              13...00 22 15 33 18 2a ......Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit Ethernet Controller
              1...........................Software Loopback Interface 1
              12...00 00 00 00 00 00 00 e0 Microsoft ISATAP Adapter
              ===========================================================================

              IPv4 routetabel
              ===========================================================================
              Actieve routes:
              Netwerkadres Netmasker Gateway Interface Metric
              0.0.0.0 0.0.0.0 192.168.2.254 192.168.2.29 10
              127.0.0.0 255.0.0.0 On-link 127.0.0.1 306
              127.0.0.1 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 306
              127.255.255.255 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 306
              192.168.2.0 255.255.255.0 On-link 192.168.2.29 266
              192.168.2.29 255.255.255.255 On-link 192.168.2.29 266
              192.168.2.255 255.255.255.255 On-link 192.168.2.29 266
              224.0.0.0 240.0.0.0 On-link 127.0.0.1 306
              224.0.0.0 240.0.0.0 On-link 192.168.2.29 266
              255.255.255.255 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 306
              255.255.255.255 255.255.255.255 On-link 192.168.2.29 266
              ===========================================================================
              Permanente routes:
              Geen

              IPv6 routetabel
              ===========================================================================
              Actieve routes:
              Indien metrische netwerkbestemming Gateway
              1 306 ::1/128 On-link
              14 266 fe80::/64 On-link
              14 266 fe80::f1fe:3720:2bbb:515b/128
              On-link
              1 306 ff00::/8 On-link
              14 266 ff00::/8 On-link
              ===========================================================================
              Permanente routes:
              Geen
              ========================= Winsock entries =====================================

              Catalog5 01 C:\Windows\SysWOW64\NLAapi.dll [52224] (Microsoft Corporation)
              Catalog5 02 C:\Windows\SysWOW64\napinsp.dll [52224] (Microsoft Corporation)
              Catalog5 03 C:\Windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [65024] (Microsoft Corporation)
              Catalog5 04 C:\Windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [65024] (Microsoft Corporation)
              Catalog5 05 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              Catalog5 06 C:\Windows\SysWOW64\winrnr.dll [20992] (Microsoft Corporation)
              Catalog5 07 C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL [145648] (Microsoft Corp.)
              Catalog5 08 C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL [145648] (Microsoft Corp.)
              Catalog9 01 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              Catalog9 02 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              Catalog9 03 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              Catalog9 04 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              Catalog9 05 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              Catalog9 06 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              Catalog9 07 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              Catalog9 08 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              Catalog9 09 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              Catalog9 10 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog5 01 C:\Windows\System32\NLAapi.dll [70656] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog5 02 C:\Windows\System32\napinsp.dll [68096] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog5 03 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [86016] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog5 04 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [86016] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog5 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog5 06 C:\Windows\System32\winrnr.dll [28672] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog5 07 C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL [171760] (Microsoft Corp.)
              x64-Catalog5 08 C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL [171760] (Microsoft Corp.)
              x64-Catalog9 01 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog9 02 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog9 03 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog9 04 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog9 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog9 06 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog9 07 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog9 08 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog9 09 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
              x64-Catalog9 10 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)

              ========================= Event log errors: ===============================

              Application errors:
              ==================
              Error: (10/03/2016 04:18:14 PM) (Source: WinMgmt) (User: )
              Description: //./root/CIMV2SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 990x80041003

              Error: (10/02/2016 12:19:35 PM) (Source: Application Error) (User: )
              Description: Geen toegang tot bestand C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local\~FontCache-S-1-5-21-485390053-1154493117-1061113838-1000.dat om een van de volgende redenen:
              Er is een probleem met de netwerkverbinding, met de schijf waarop het bestand is opgeslagen,
              met de opslagstuurprogramma's op deze computer, of de schijf ontbreekt.
              Programma Internet Explorer werd afgesloten vanwege deze fout.

              Programma: Internet Explorer
              Bestand: C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local\~FontCache-S-1-5-21-485390053-1154493117-1061113838-1000.dat

              De foutwaarde wordt weergegeven in de sectie Extra gegevens.
              Gebruikersactie
              1. Open het bestand opnieuw.
              Mogelijk is dit een tijdelijk probleem dat vanzelf wordt opgelost als het programma opnieuw wordt uitgevoerd.
              2.
              Als toegang tot het bestand nog steeds niet mogelijk is en
              - Als het bestand zich in het netwerk bevindt,
              dient de netwerkbeheerder te controleren of er geen probleem met het netwerk is en dat verbinding met de server kan
              worden gemaakt.
              - Als het bestand zich op een verwisselbare schijf bevindt, zoals een diskette of cd-rom, dient u te controleren
              of deze schijf correct in het schijfstation is geplaatst.
              3. Controleer en repareer het bestandssysteem met CHKDSK. Klik hiervoor op Start, Uitvoeren en typ CMD. Klik OK en typ CHKDSK /F op de opdrachtprompt. Druk vervolgens op ENTER.
              4. Als het probleem blijft bestaan, dient u het bestand terug te zetten via een back-upmedium.
              5. Bepaal of andere bestanden op dezelfde schijf kunnen worden geopend. Als dit niet zo is, is de schijf beschadigd. Als het een harde schijf is, neemt u contact op met de netwerkbeheerder of hardwareleverancier voor ondersteuning.

              Aanvullende gegevens
              Foutwaarde: C000009C
              Type schijf: 3

              Error: (10/02/2016 12:19:35 PM) (Source: Application Error) (User: )
              Description: Naam van toepassing met fout: IEXPLORE.EXE, versie: 11.0.9600.18450, tijdstempel: 0x57c77728
              Naam van module met fout: DWrite.dll, versie: 6.2.9200.17568, tijdstempel: 0x563da9fc
              Uitzonderingscode: 0xc0000006
              Foutoffset: 0x00081a0d
              Id van proces met fout: 0xd20
              Starttijd van toepassing met fout: 0xIEXPLORE.EXE0
              Pad naar toepassing met fout: IEXPLORE.EXE1
              Pad naar module met fout: IEXPLORE.EXE2
              Rapport-id: IEXPLORE.EXE3

              Error: (10/02/2016 11:28:03 AM) (Source: Application Error) (User: )
              Description: Naam van toepassing met fout: plugin-container.exe, versie: 47.0.1.6018, tijdstempel: 0x576c9637
              Naam van module met fout: mozglue.dll, versie: 47.0.1.6018, tijdstempel: 0x576c85ba
              Uitzonderingscode: 0x80000003
              Foutoffset: 0x0000f02b
              Id van proces met fout: 0x16f8
              Starttijd van toepassing met fout: 0xplugin-container.exe0
              Pad naar toepassing met fout: plugin-container.exe1
              Pad naar module met fout: plugin-container.exe2
              Rapport-id: plugin-container.exe3

              Error: (10/02/2016 11:07:13 AM) (Source: Application Error) (User: )
              Description: Naam van toepassing met fout: plugin-container.exe, versie: 47.0.1.6018, tijdstempel: 0x576c9637
              Naam van module met fout: mozglue.dll, versie: 47.0.1.6018, tijdstempel: 0x576c85ba
              Uitzonderingscode: 0x80000003
              Foutoffset: 0x0000f02b
              Id van proces met fout: 0x3bc
              Starttijd van toepassing met fout: 0xplugin-container.exe0
              Pad naar toepassing met fout: plugin-container.exe1
              Pad naar module met fout: plugin-container.exe2
              Rapport-id: plugin-container.exe3

              Error: (10/02/2016 10:54:55 AM) (Source: WinMgmt) (User: )
              Description: //./root/CIMV2SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 990x80041003

              Error: (10/02/2016 10:13:27 AM) (Source: Application Error) (User: )
              Description: Naam van toepassing met fout: rundll32.exe, versie: 6.1.7600.16385, tijdstempel: 0x4a5bc637
              Naam van module met fout: unknown, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x00000000
              Uitzonderingscode: 0xc0000005
              Foutoffset: 0x80000008
              Id van proces met fout: 0x1554
              Starttijd van toepassing met fout: 0xrundll32.exe0
              Pad naar toepassing met fout: rundll32.exe1
              Pad naar module met fout: rundll32.exe2
              Rapport-id: rundll32.exe3

              Error: (10/02/2016 09:34:33 AM) (Source: Application Error) (User: )
              Description: Naam van toepassing met fout: rundll32.exe, versie: 6.1.7600.16385, tijdstempel: 0x4a5bc637
              Naam van module met fout: unknown, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x00000000
              Uitzonderingscode: 0xc0000005
              Foutoffset: 0x80000008
              Id van proces met fout: 0xbf4
              Starttijd van toepassing met fout: 0xrundll32.exe0
              Pad naar toepassing met fout: rundll32.exe1
              Pad naar module met fout: rundll32.exe2
              Rapport-id: rundll32.exe3

              Error: (10/02/2016 09:32:47 AM) (Source: WinMgmt) (User: )
              Description: //./root/CIMV2SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 990x80041003

              Error: (10/02/2016 09:02:40 AM) (Source: WinMgmt) (User: )
              Description: //./root/CIMV2SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 990x80041003


              System errors:
              =============
              Error: (10/03/2016 04:22:45 PM) (Source: Disk) (User: )
              Description: Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\DR0.

              Error: (10/03/2016 04:22:45 PM) (Source: Disk) (User: )
              Description: Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\DR0.

              Error: (10/03/2016 04:22:45 PM) (Source: Disk) (User: )
              Description: Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\DR0.

              Error: (10/03/2016 04:22:35 PM) (Source: Disk) (User: )
              Description: Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\DR0.

              Error: (10/03/2016 04:22:35 PM) (Source: Disk) (User: )
              Description: Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\DR0.

              Error: (10/03/2016 04:22:34 PM) (Source: Disk) (User: )
              Description: Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\DR0.

              Error: (10/03/2016 04:21:25 PM) (Source: DCOM) (User: computer)
              Description: standaard voor deze computerLokaalActiveren{9BA05972-F6A8-11CF-A442-00A0C90A8F39}{9BA05972-F6A8-11CF-A442-00A0C90A8F39}computergebruikerS-1-5-21-485390053-1154493117-1061113838-1000LocalHost (via LRPC)

              Error: (10/03/2016 04:19:37 PM) (Source: DCOM) (User: computer)
              Description: standaard voor deze computerLokaalActiveren{9BA05972-F6A8-11CF-A442-00A0C90A8F39}{9BA05972-F6A8-11CF-A442-00A0C90A8F39}computergebruikerS-1-5-21-485390053-1154493117-1061113838-1000LocalHost (via LRPC)

              Error: (10/02/2016 10:13:28 PM) (Source: Disk) (User: )
              Description: Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\DR0.

              Error: (10/02/2016 10:08:20 PM) (Source: Disk) (User: )
              Description: Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\DR0.


              Microsoft Office Sessions:
              =========================
              Error: (10/03/2016 04:18:14 PM) (Source: WinMgmt)(User: )
              Description: //./root/CIMV2SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 990x80041003

              Error: (10/02/2016 12:19:35 PM) (Source: Application Error)(User: )
              Description: C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local\~FontCache-S-1-5-21-485390053-1154493117-1061113838-1000.datInternet ExplorerC000009C3

              Error: (10/02/2016 12:19:35 PM) (Source: Application Error)(User: )
              Description: IEXPLORE.EXE11.0.9600.1845057c77728DWrite.dll6.2.9200.17568563da9fcc000000600081a0dd2001d21c8d39211f aaC:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXEC:\Windows\system32\DWrite.dllb7321eee-8889-11e6-aebf-00221533182a

              Error: (10/02/2016 11:28:03 AM) (Source: Application Error)(User: )
              Description: plugin-container.exe47.0.1.6018576c9637mozglue.dll47.0.1.6018576c85ba800000030000f02b16f801d21c8f3a025eabC: \Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exeC:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\mozglue.dll84381492-8882-11e6-aebf-00221533182a

              Error: (10/02/2016 11:07:13 AM) (Source: Application Error)(User: )
              Description: plugin-container.exe47.0.1.6018576c9637mozglue.dll47.0.1.6018576c85ba800000030000f02b3bc01d21c8c2088b2bbC:\ Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exeC:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\mozglue.dll9b2c6d1a-887f-11e6-aebf-00221533182a

              Error: (10/02/2016 10:54:55 AM) (Source: WinMgmt)(User: )
              Description: //./root/CIMV2SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 990x80041003

              Error: (10/02/2016 10:13:27 AM) (Source: Application Error)(User: )
              Description: rundll32.exe6.1.7600.163854a5bc637unknown0.0.0.000000000c000000580000008155401d21c84d9bd5c5dC:\Windo ws\SysWOW64\rundll32.exeunknown185197eb-8878-11e6-9737-00221533182a

              Error: (10/02/2016 09:34:33 AM) (Source: Application Error)(User: )
              Description: rundll32.exe6.1.7600.163854a5bc637unknown0.0.0.000000000c000000580000008bf401d21c7f6b3ad83eC:\Window s\SysWOW64\rundll32.exeunknowna94794d7-8872-11e6-9737-00221533182a

              Error: (10/02/2016 09:32:47 AM) (Source: WinMgmt)(User: )
              Description: //./root/CIMV2SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 990x80041003

              Error: (10/02/2016 09:02:40 AM) (Source: WinMgmt)(User: )
              Description: //./root/CIMV2SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 990x80041003


              =========================== Installed Programs ============================

              Adblock Plus voor IE (32-bit en 64-bit) (HKLM\...\{3156E6CF-341C-4BAB-BF93-DCE3B598C80D}) (Version: 1.4 - Eyeo GmbH)
              Adobe Flash Player 23 ActiveX (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player ActiveX) (Version: 23.0.0.162 - Adobe Systems Incorporated)
              Adobe Shockwave Player 12.1 (HKLM-x32\...\Adobe Shockwave Player) (Version: 12.1.9.160 - Adobe Systems, Inc.)
              Amazon 1Button App (HKLM-x32\...\{B6DCCCD3-520D-4485-B642-FCC136CE12C3}) (Version: 2.3.4 - Amazon) Hidden
              AVG (HKLM\...\{A3E10CD4-8B55-404F-8AEE-9BB74B631E2C}) (Version: 16.111.7797 - AVG Technologies) Hidden
              AVG (HKLM\...\AvgZen) (Version: 1.101.2.40207 - AVG Technologies)
              AVG 2016 (HKLM\...\{2A1503C0-5384-41F2-998C-B846187FA18F}) (Version: 16.0.4656 - AVG Technologies) Hidden
              AVG Protection (HKLM\...\AVG) (Version: 2016.111.7797 - AVG Technologies)
              AVG Web TuneUp (HKLM-x32\...\AVG Web TuneUp) (Version: 4.3.6.255 - AVG Technologies)
              AVG Zen (HKLM\...\{5A842DD0-1FE5-4699-B40A-2B3F3CCC51B1}) (Version: 1.101.4 - AVG Technologies) Hidden
              CameraHelperMsi (HKLM-x32\...\{15634701-BACE-4449-8B25-1567DA8C9FD3}) (Version: 13.40.836.0 - Logitech) Hidden
              CCleaner (HKLM\...\CCleaner) (Version: 5.15 - Piriform)
              Clownfish for Skype (HKLM-x32\...\Clownfish) (Version: - )
              D3DX10 (HKLM-x32\...\{E09C4DB7-630C-4F06-A631-8EA7239923AF}) (Version: 15.4.2368.0902 - Microsoft) Hidden
              erLT (HKLM-x32\...\{3EE9BCAE-E9A9-45E5-9B1C-83A4D357E05C}) (Version: 1.20.138.34 - Logitech, Inc.) Hidden
              FMW 1 (HKLM\...\{1C3364DF-40B5-4DA4-9810-652A9A792FB1}) (Version: 1.132.1 - AVG Technologies) Hidden
              Google Chrome (HKLM-x32\...\Google Chrome) (Version: 53.0.2785.143 - Google Inc.)
              Host OpenAL (ADI) (HKLM-x32\...\Host OpenAL (ADI)) (Version: - )
              Java 8 Update 101 (HKLM-x32\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F32180101F0}) (Version: 8.0.1010.13 - Oracle Corporation)
              Junk Mail filter update (HKLM-x32\...\{0BE9E708-5DC0-4963-9CFD-0AA519090E79}) (Version: 16.4.3528.0331 - Microsoft Corporation) Hidden
              K-Lite Codec Pack 11.3.6 Basic (HKLM-x32\...\KLiteCodecPack_is1) (Version: 11.3.6 - )
              Logitech-webcamsoftware (HKLM-x32\...\{D40EB009-0499-459c-A8AF-C9C110766215}) (Version: 2.40 - Logitech Inc.)
              LWS VideoEffects (HKLM\...\{138A4072-9E64-46BD-B5F9-DB2BB395391F}) (Version: 13.30.1379.0 - Logitech) Hidden
              Malwarebytes Anti-Malware versie 2.2.1.1043 (HKLM-x32\...\Malwarebytes Anti-Malware_is1) (Version: 2.2.1.1043 - Malwarebytes)
              marvell 61xx (HKLM-x32\...\mv61xxDriver) (Version: 1.2.0.69 - Marvell)
              Marvell Miniport Driver (HKLM-x32\...\Marvell Miniport Driver) (Version: 11.10.5.3 - Marvell)
              Microsoft .NET Framework 4.6.1 (HKLM\...\{92FB6C44-E685-45AD-9B20-CADF4CABA132} - 1033) (Version: 4.6.01055 - Microsoft Corporation)
              Microsoft .NET Framework 4.6.1 (Nederlands) (HKLM\...\{92FB6C44-E685-45AD-9B20-CADF4CABA132} - 1043) (Version: 4.6.01055 - Microsoft Corporation)
              Microsoft OneDrive (HKCU\...\OneDriveSetup.exe) (Version: 17.0.4035.0328 - Microsoft Corporation)
              Microsoft SQL Server 2005 Compact Edition [ENU] (HKLM-x32\...\{F0B430D1-B6AA-473D-9B06-AA3DD01FD0B8}) (Version: 3.1.0000 - Microsoft Corporation)
              Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (HKLM-x32\...\{710f4c1c-cc18-4c49-8cbf-51240c89a1a2}) (Version: 8.0.61001 - Microsoft Corporation)
              Microsoft Visual C++ 2010 x64 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM\...\{1D8E6291-B0D5-35EC-8441-6616F567A0F7}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
              Microsoft Visual C++ 2010 x86 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM-x32\...\{F0C3E5D1-1ADE-321E-8167-68EF0DE699A5}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
              Minecraft (HKLM-x32\...\{1C16BCA3-EBC1-49F6-8623-8FBFB9CCC872}) (Version: 1.0.3.0 - Mojang)
              Movie Maker (HKLM-x32\...\{DC5E5027-65E8-41CB-815C-9AAB48BFB8E2}) (Version: 16.4.3528.0331 - Microsoft Corporation) Hidden
              Movie Maker (HKLM-x32\...\{DD67BE4B-7E62-4215-AFA3-F123A800A389}) (Version: 16.4.3528.0331 - Microsoft Corporation) Hidden
              Mozilla Firefox 47.0.1 (x86 nl) (HKLM-x32\...\Mozilla Firefox 47.0.1 (x86 nl)) (Version: 47.0.1 - Mozilla)
              Mozilla Maintenance Service (HKLM-x32\...\MozillaMaintenanceService) (Version: 47.0.1.6018 - Mozilla)
              NVIDIA 3D Vision stuurprogramma 341.44 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.3DVision) (Version: 341.44 - NVIDIA Corporation)
              NVIDIA Grafisch stuurprogramma 341.44 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.Driver) (Version: 341.44 - NVIDIA Corporation)
              NVIDIA Update 10.4.0 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.Update) (Version: 10.4.0 - NVIDIA Corporation)
              ROBLOX Player for gebruiker (HKCU\...\{373B1718-8CC5-4567-8EE2-9033AD08A680}) (Version: - ROBLOX Corporation)
              ROBLOX Studio for gebruiker (HKCU\...\{2922D6F1-2865-4EFA-97A9-94EEAB3AFA14}) (Version: - ROBLOX Corporation)
              RollerCoaster Tycoon World (HKLM\...\Steam App 282560) (Version: - Nvizzio Creations)
              Skype Click to Call (HKLM-x32\...\{6D1221A9-17BF-4EC0-81F2-27D30EC30701}) (Version: 8.3.0.9150 - Microsoft Corporation)
              Skype™ 7.28 (HKLM-x32\...\{FC965A47-4839-40CA-B618-18F486F042C6}) (Version: 7.28.101 - Skype Technologies S.A.)
              Sound, geluiden versie 1 (HKLM-x32\...\{EF0A5CED-BDD6-46FB-9B73-8DA7CA049ACB}_is1) (Version: 1 - )
              SoundMAX (HKLM-x32\...\{F0A37341-D692-11D4-A984-009027EC0A9C}) (Version: 6.10.2.6585 - Analog Devices)
              Spotify (HKCU\...\Spotify) (Version: 1.0.38.171.g5e1cd7b2 - Spotify AB)
              Steam (HKLM-x32\...\Steam) (Version: 2.10.91.91 - Valve Corporation)
              swMSM (HKLM-x32\...\{612C34C7-5E90-47D8-9B5C-0F717DD82726}) (Version: 12.0.0.1 - Adobe Systems, Inc) Hidden
              TeamSpeak 3 Client (HKCU\...\TeamSpeak 3 Client) (Version: 3.0.19 - TeamSpeak Systems GmbH)
              Unturned (HKLM\...\Steam App 304930) (Version: - Smartly Dressed Games)
              Visual Studio 2012 x64 Redistributables (HKLM\...\{8C775E70-A791-4DA8-BCC3-6AB7136F4484}) (Version: 14.0.0.1 - AVG Technologies)
              Visual Studio 2012 x86 Redistributables (HKLM-x32\...\{98EFF19A-30AB-4E4B-B943-F06B1C63EBF8}) (Version: 14.0.0.1 - AVG Technologies CZ, s.r.o.)
              Windows Live Essentials (HKLM-x32\...\WinLiveSuite) (Version: 16.4.3528.0331 - Microsoft Corporation)

              ========================= Devices: ================================


              ========================= Memory info: ===================================

              Percentage of memory in use: 80%
              Total physical RAM: 4095.05 MB
              Available physical RAM: 798.96 MB
              Total Virtual: 8188.28 MB
              Available Virtual: 4689.05 MB

              ========================= Partitions: =====================================

              2 Drive c: () (Fixed) (Total:55.8 GB) (Free:7.61 GB) NTFS
              3 Drive d: (DATA) (Fixed) (Total:465.76 GB) (Free:465.65 GB) NTFS
              4 Drive e: (DATE2 Traag) (Fixed) (Total:232.88 GB) (Free:232.78 GB) NTFS
              6 Drive g: (RCT3) (CDROM) (Total:0.45 GB) (Free:0 GB) CDFS

              ========================= Users: ========================================

              Gebruikersaccounts voor \\COMPUTER

              Administrator Gast gebruiker
              De opdracht is voltooid.

              ========================= Minidump Files ==================================

              No minidump file found

              ========================= Restore Points ==================================


              **** End of log ****

              Comment


              • #8
                Download de portable (of installer) versie van Windows Repair Free/Pro naar je bureaublad.
                Klik op Reboot to Safe Mode

                Start Windows Repair Free/Pro opnieuw.
                Klik op het tabblad Step 4:Optional (System File Check).
                Klik op Do It.

                Klik vervolgens op Step 5: Backup.
                Maak een registerbackup en een systeemherstelpunt.

                Klik dan op het tabblad Repairs.

                Vink de volgende onderdelen aan:
                01 - Reset Registry Permissions
                02- Reset File Permissions (2)
                02.01 - File Permissions C:\
                03 - Reset Service Permissions
                04 - Register System Files
                05 - Repair WMI
                14 - Remove Temp Files
                15 - Repair Proxy Settings
                16 - Unhide Non System Files (2)
                16.01 - Unhide C:\


                Klik op Restart/Shutdown System.
                Restart SystemStart Repairs.

                Doe dit wanneer je System File Check uitgevoerd hebt:
                Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
                Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
                In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" & start notepad "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
                Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
                Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
                Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

                Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

                Comment


                • #9
                  Hij loopt steeds vast bij het onderdeel repairs....

                  Comment


                  • #10
                    Doe dit dan:

                    Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
                    Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
                    Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)



                    Doe dit na de bestandscontrole:
                    Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
                    Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
                    In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
                    Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
                    Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
                    Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

                    Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door dorado
                      Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
                      Bestandje is leeg...

                      Comment


                      • #12
                        Voer foutcontrole uit:
                        1. Open "Deze computer",
                        2. Rechtsklikken op de ''schijf'' waar ''Windows'' is geïnstalleerd. Meestal is dat de C-schijf. Dit is namelijk standaard ingesteld.
                        3. Kies "Eigenschappen",
                        4. Ga naar tabblad "Extra",
                        5. Klik op de knop "Nu controleren" (bij Foutcontrole),
                        6. Vink "Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren" aan,
                        7. Vink "Beschadigde sectoren zoeken en repareren" aan,
                        8. Druk op "Starten",
                        9. Er komt een mededeling. Wilt u de schijf controleren de volgende keer dat de computer wordt opgestart?,
                        10. Klik op "Ja",
                        11. Herstart je pc,
                        12. Na het Windows laadscherm komt ''Foutcontrole'' in actie,
                        13. Als hij klaar is word je pc weer automatisch opnieuw opgestart.


                        Last edited by dorado; 08-10-16, 20:19.

                        Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

                        Comment


                        • #13
                          Heeft niks geholpen...foutcontrole
                          Last edited by joscha88; 12-10-16, 21:24.

                          Comment


                          • #14
                            Hallo kan iemand mij nog verder helpen?

                            Comment


                            • #15
                              Stap 1:
                              Klik op Start → Configuratiescherm → Een programma verwijderen
                              Rechtsklik
                              • Google Chrome

                              en kies Verwijderen


                              Stap 2:
                              Download OldChromeRemover

                              OldChromeRemover-0.5.exe opstarten:
                              • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op OldChromeRemover-0.5.exe.
                              • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op OldChromeRemover-0.5.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".


                              OldChromeRemover is een simpel opdrachtpromptprogramma ("zwart scherm"), dat onderzoekt of er nog achtergebleven versies van Google Chrome aanwezig zijn,
                              welke dus niet zijn opgeruimd door de Google update.
                              Dit "Consoleprogramma" zal snel alles verwijderen, behalve de nieuwste versie van Chrome, waardoor er weer ruimte wordt vrijgegeven op de harddisk.

                              Ook controleert het tool op aanwezige "Canary’ builds" van Chrome en verwijdert deze ook.


                              Stap 3:
                              Installeer Google Chrome opnieuw.


                              Stap 4:
                              Google Chrome Synchronisatie resetten:
                              • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
                              • Klik op Instellingen
                              • Klik nu op de optie Google dashbord.
                              • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
                              • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK
                                ** *
                              • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
                              • Log vervolgens uit op Google Chrome.
                              • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.

                              Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎