Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows 10 is opnieuw op mijn laptop geinstalleerd geen contact meer met mijn tablet.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows 10 is opnieuw op mijn laptop geinstalleerd geen contact meer met mijn tablet.

Ik krijg geen contact, wel met de mediaplayer.
    Ik kan dus geen bestanden overzetten van de laptop naar de tablet en omgekeerd.
    Last edited by berma; 18-11-16, 18:00. Reden: aanvulling

Ik denk dat bestandsdeling niet is ingeschakeld. Dit kun je doen via het : Netwerkcentrum" welke je kunt vinden in het "configuratiescherm".
    Zou dit niet lukken (of de deling niet goed werken) dan kan het ook handmatig worden ingesteld.

Comment

Dat was inderdaad niet ingeschakeld ik heb nu mijn TV en een Ambit EWV320B ik weet niet wat dat is.
      maar ik zie geen tablet?? wat nu?
      Last edited by berma; 20-11-16, 13:54.

Comment

Werkt het anders om wel, kun je de laptop wel zien (en benaderen) op je tablet? Welk besturingssysteem heeft je tablet?
        Vaak moeten er ook nog wat machtigingen voor bestandsdeling worden aangepast.

Een ambit is een bepaald type smartwatch. Het kan zijn dat iemand in je buurt er één heeft. Je ziet wel vaker dat er er apparaten die niet van jou zijn zichtbaar zijn.

Comment

Andersom zie ik ook niets, de tablet heeft Android als besturing ik kan naar de winkel gaan die de nieuwe Windows er op heeft gezet dan hoeven we niet meer onze hersenen te breken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berma Bekijk Berichten
            (...) ik kan naar de winkel gaan die de nieuwe Windows er op heeft gezet (...)
            Dat is natuurlijk het makkelijkst. Het is gewoon een kwestie van het goed instellen van het delen en de machtigingen. Als je beide apparaten voor je hebt staan is het zo gebeurt.

Comment

In ieder geval bedankt voor de moeite.

Comment

Working...
              X