Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rode lijn in Word 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rode lijn in Word 2016

Ik heb office 2016 en nu komt er in één van mijn bestanden, plots een rode lijn links van mijn tekst. Waarschijnlijk op iets geklikt, maar vind nergens op wat.
    Vermits er geen forum voor software is, heb ik het hier maar geplaatst.

kun je een schermafbeelding hier van plaatsen?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dit gebeurt er dus, vanop een zeker ogenblik is dat begonnen. Daarboven komt de rode lijn niet, maar als ik dat daarboven wil verwijderen, komt daar die rode lijn

Click image for larger version

Name:	rode lijn.jpg
Views:	1
Size:	9,7 KB
ID:	1070096

Hello ik heb het opgelost met wat plakwerk, maar weet dus de oorzaak niet.
      Ik had een kopie op een ander schijf die tot 19 november liep. Ik heb dan in het bestand met de rode lijn alles gekopieerd van 19 november tot nu, en dat onder het reserve bestand geplakt. Alles kwam mooi mee, zonder rode lijn. Maar zoals ik al zeg de reden waarom die rode lijn er gekomen is, vond ik niet.
      De oude word (tot 2003 denk ik) was veel duidelijker, kon je gewoon in de teksten op de werkbalk gaan zoeken. Nu allemaal tekeningen die niet vertegenwoordigen wat ze doen.
      Last edited by theo2602; 21-12-16, 12:19.

Comment

Heb je randen en arcering aangeklikt?
        Click image for larger version

Name:	alinea.png
Views:	1
Size:	2,5 KB
ID:	1070098

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Neen, dat geeft ook niet hetzelfde effect. Toch bedankt, maar sluit maar af.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎