Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hij blijft maar draaien

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hij blijft maar draaien

hallo
    ik zet hier me bericht even neer,ik kan de weg niet vinden waar ik me bericht neer kan zetten,dus dan maar even zo.

het opstarten is traag ,soms een zwart beeld die je als verven weer terug krijg,soms een blauw scherm dan staat er iets van memory.Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
    eden
    Last edited by eden arwen; 30-01-17, 14:51.

Wil je de logs plaatsen uit de introductiepost?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

MTB.txt ook stap 2 en 3 plaatsen?
      Last edited by eden arwen; 30-01-17, 18:40. Reden: een vraag erbij stellen

Comment

Graag

Comment

er staat onder dumpfile niks om te selecteren

Comment

Error: (01/28/2017 02:05:38 PM) (Source: BugCheck) (User: )
            Description: 0x0000001a (0x0000000000041790, 0xfffffa80006cb580, 0x000000000000ffff, 0x0000000000000000)C:\Windows\MEMORY.DMP012817-38579-01
            Kijk in de windows map....

Error: (01/30/2017 09:28:16 AM) (Source: iaStor) (User: )
            Description: Het apparaat \Device\Ide\iaStor0 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd.
            Een HDD die je moet testen met een tooltje van de fabrikant: iastor.sys heeft te maken met Intel chipsets.
            Iastor0 slaat op de HDD waarvan je opstart.

http://www.file.net/process/iastor.sys.html

Gewoon je HDD testen met een tooltje dat gratis is te downloaden op de site van de fabrikant van de HDD.
            Last edited by dorado; 30-01-17, 21:01.

Comment

zou je me een link kunne geven,want dit is abrakadabra voor me, als ik op de link druk dan en dan scan de driver<was dat de bedoeling>dan gaat me viruscanner af,de link er onder zeg mijn browser OPERA deze site is niet beschikbaar.Ik heb geen idee wat ik moet doen

ik kijk in windows map wat zoek ik?

Comment

Voer foutcontrole uit:
                1. Open "Deze computer",
                2. Rechtsklikken op de ''schijf'' waar ''Windows'' is geïnstalleerd. Meestal is dat de C-schijf. Dit is namelijk standaard ingesteld.
                3. Kies "Eigenschappen",
                4. Ga naar tabblad "Extra",
                5. Klik op de knop "Nu controleren" (bij Foutcontrole),
                6. Vink "Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren" aan,
                7. Vink "Beschadigde sectoren zoeken en repareren" aan,
                8. Druk op "Starten",
                9. Er komt een mededeling. Wilt u de schijf controleren de volgende keer dat de computer wordt opgestart?,
                10. Klik op "Ja",
                11. Herstart je pc,
                12. Na het Windows laadscherm komt ''Foutcontrole'' in actie,
                13. Als hij klaar is word je pc weer automatisch opnieuw opgestart.

Comment

Click image for larger version

Name:	nucia.jpg
Views:	1
Size:	294,1 KB
ID:	1070152 als je op schijfcontrole plannen druk verdwijnt die,en er gebeurt niks

Comment

Als je herstart, wordt deze controle alsnog uitgevoerd

Comment

ja is ook gebeurt wel een paar uur mee zoet geweest hij lijkt wel sneller nu te zijn,en het schuiven van beeld heb ik nog niet gezien,alleen bij het sluiten van een programma dan draait er nog een rondje zeg maar,maar niet zo lang meer het is nu sec in plaats van min
                      Last edited by eden arwen; 31-01-17, 16:13. Reden: woord verbeterd

Comment

Error: (01/28/2017 10:08:03 AM) (Source: .NET Runtime)(User: )
                        Description: Toepassing: Facebook Gameroom Browser.exe
                        Framework-versie: v4.0.30319
                        Beschrijving: het proces is beëindigd als gevolg van een onverwerkte uitzondering.
                        Uitzonderingsinformatie: uitzonderingscode c0000005, uitzonderingsadres 59EC2281
                        Download de netfx_setupverifier_new.zip.
                        Hiermee wordt gecontroleerd of de installatie van .NET Framework goed gegaan is.
                        Rechtsklik op het gedownloade bestand en kies Alles uitpakken.
                        Volg de aanwijzingen die verschijnen.
                        Start in de uitgepakte map netfx_setupverifier.
                        Bevestig het starten van het programma.
                        Ga daarna akkoord met de licentie voorwaarden.
                        Er verschijnt nu een venster met een selectielijst zoals deze:

Selecteer de eerste versie in de lijst en klik daarna op Verify Now.
                        Wacht geduldig tot dit klaar is.
                        Herhaal dit voor alle versies in de lijst.
                        Klik daarna op View Log.
                        Bewaar dit logbestand op je bureaublad en post dit als bijlage in je volgend bericht.

Error: (01/27/2017 07:31:11 PM) (Source: Application Error)(User: )
                        Description: NvStreamUserAgent.exe7.1.2084.959257605c64ntdll.dll6.1.7601.2357257fd0651c0000005000000000004da561c8 0401d278cb7fc3d452C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamUserAgent.exeC:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dllc69a5289-e4be-11e6-ab20-8c89a516ff6b
                        Download de Download Display Driver Uninstaller (DDU) naar bijvoorbeeld het bureaublad.
                        • Start de computer nu op in de veilige modus, dit is namelijk de meeste effectieve methode voor het verwijderen van de display drivers.
                        • Dubbelklik vervolgens op DDU vX.x.x.x.exe en klik op de knop Uitvoeren.
                        • Geef als opslaglocatie (Destination Folder) bijvoorbeeld C:\DDU op zodat het programma in een eigen map wordt uitgepakt.
                        • Klik hierna op de knop Extract om het programma naar de bovenstaande map te laten uitpakken.

• Klik nu met de rechtermuisknop op het bestand Display Driver Uninstaller.exe en kies voor de optie uitvoeren als administrator.

• Mocht je de computer (nog) niet opgestart hebben in de veilige modus krijg je de onderstaande melding te zien.
                        • Voorafgaand wordt er als eerste nog een systeemherstelpunt van Windows aangemaakt.
                        • Kies in het onderstaande scherm vervolgens voor Ja om automatisch naar de veilige modus van Windows door te starten.

• Vink alle opties aan zoals aangegeven in het rode kader op de onderstaande afbeelding.
                        • Klik vervolgens op de knop Clean and restart (Highly Recommended)

• Na de herstart is er in de map "C:\DDU\DDU Logs" een logbestand met de naam "2015 _8_7_11_16_46_DDULog.txt" aangemaakt.
                        • (de naam zal niet identiek zijn aangezien die de datum en tijdstip van uitvoeren bevat).
                        • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.

Stap 2:
                        Download bij NVIDIA drivers voor je graka

Kies hier:
                        • Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products.

Klik op de Graphic drivers knop

Comment

hoe nodig is stap 2 driveruninstaler?ik twijfel of dat goed gaat komen ,zoals die nu draait ben ik tevreden wat betreft beeld.Als er iets mis gaat dan kan ik hem na de winkel brengen ben ik bang.Maar de nexfx ga ik wel doen dat lukt me wel.Doen jullie ook aan teamviewer ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eden arwen Bekijk Berichten
                            hoe nodig is stap 2 driveruninstaler?
                            Zoals je logje aangeeft, zijn er problemen met de driver van je videokaart en een goed werkende driver zorgt voor stabiliteit en heeft ook uitwerking op de snelheid van je computer.
                            In de instructie staat stap voor stap uitgelegd wat je moet doen en als je het stap voor stap volgt, gaat het gewoon goed. Maar als je bang bent, is het mss beter iemand erbij te halen die wat meer ervaring heeft en zodoende jou kan helpen wat bijleren
                            Maar de nexfx ga ik wel doen dat lukt me wel.
                            Mooi
                            Doen jullie ook aan teamviewer ?
                            Nee
                            Last edited by dorado; 01-02-17, 14:37.

Comment

het bestand van netfx framework is te groot om op te loaden hier

Comment

Working...
                              X