Mededeling

Collapse
No announcement yet.

automatisch herstel voorbereiden blijft hangen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• automatisch herstel voorbereiden blijft hangen

Hallo,
    Ik heb hier een laptop merk Acer aspire 3100 daarop is Windows 10 geïnstalleerd.
    Tijdens een update van Windows 10 moest de laptop opnieuw opstarten, echter toen ging het mis.
    HIj staat nu al bijna een dag te draaien op Automatisch herstel voorbereiden maar gaat dus niet verder.
    Dit is dus ook het enige scherm wat ik zie.
    Zwart met en windows raampje en de tekst.

Stap 1:
    Lukt het niet om in veilige modus te komen dan is er nog maar één oplossing (als het geen hardware probleem is van een kapotte schijf)
    Maak daarvoor eerst een Media Creation TooL en plaats die op een CD/DVD of een usb stick Handleiding
    Dit kan je doen via een andere pc vertel of dat is gelukt dan kun je verder gaan met stap 2.

Stap 2:
    Stel je pc nu in dat hij vanaf je USB-stick opstart Uitleg
    De volgende stap; scrol naar "De pc opnieuw instellen vanaf de Windows 10 installatieschijf of een Windows 10 installatiemedium (USB- stick)" Uitleg
    Belangrijk zorg dat je kiest voor Mijn bestanden behouden.
    (dus lees eerst de uitleg goed door)
    Last edited by dorado; 30-01-17, 21:20.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
      Stap 1:
      Lukt het niet om in veilige modus te komen dan is er nog maar één oplossing (als het geen hardware probleem is van een kapotte schijf)
      Maak daarvoor eerst een Media Creation TooL en plaats die op een CD/DVD of een usb stick Handleiding
      Dit kan je doen via een andere pc vertel of dat is gelukt dan kun je verder gaan met stap 2.

Stap 2:
      Stel je pc nu in dat hij vanaf je USB-stick opstart Uitleg
      De volgende stap; scrol naar "De pc opnieuw instellen vanaf de Windows 10 installatieschijf of een Windows 10 installatiemedium (USB- stick)" Uitleg
      Belangrijk zorg dat je kiest voor Mijn bestanden behouden.
      (dus lees eerst de uitleg goed door)
      De schijf maken is gelukt op een andere PC.
      Een 32 bits versie wat dat wist ik dat dit op de beruchte pc stond.
      op laten starten van de DVD maar pakt het niet gaat dan na een tijdje terug naar automatisch herstel.

Comment

Working...
      X