Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toepassingsfout

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Toepassingsfout

Goedeavond,
    sinds vandaag kan ik verschillende programma's niet meer starten. ik krijg dan de melding:

"kan de toepassing niet meer starten(0xc00000e5). Klik op OK om de toepassing te sluiten."

Via internet gezocht, maar kwam niet echt iets tegen(bomen en bos enz.).

Wat ik gedaan heb,
    systeemherstel naar zover mogelijk terug(25 jan 2017) en toen werkte firefox weer.
    sfc scannow, geen probleem gevonden.
    werkgeheugen via w10 gecontroleerd, geen problemen.
    Via veilige modus MBAM laten scannen en vond enkele dingen(de meeste waren PUP-meldingen).

Heeft er iemand suggesties/ mogelijkheden wat te doen?
    Alvast bedankt voor uw medewerking.

Probeer het eens te achterhalen d.m.v. de schone opstart.
    Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
    • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
    • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
    • Open nu het tabblad "Hulpprogramma's" en klik op "Taakbeheer openen"
    • Schakel bij het tabblad opstarten nu alle items uit door deze één voor één te selecteren en op Uitschakelen te klikken.
    • Herstart na het uitschakelen van 1 item en zodoende kan je de boosdoener ontmaskeren

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dorado goedemiddag,
      dank je wel voor je reactie.
      Toen ik met je reactie bezig was merkte ik dat Avast een lastige " klant" was. Avast was met geen mogelijkheid uit te schakelen. Avast uiteindelijk met de Avastverwijderingtool verwijderd( andere mogelijk was er niet er bleven resten achter die nog steeds invloed hadden).

Avast is in dit geval de boosdoener, zonder Avast draait alles soepel en kan ik alle programma's gebruiken. Heb wel even Avast opnieuw geïnstalleerd, maar kreeg de genoemde problemen terug.
      We hebben Avast al jaren tot nu toe tot tevredenheid gebruikt. Is er een andere goede gratis Antivirus programma? Want alle gratis antivirusprogramma vinden zichzelf de beste.

Comment

AVG & Avira geven de minste problemen (AVG Free biedt wel heel veel betaalde extra programma's en betaalde upgrades aan tegenwoordig. Ook van de Zen-applicatie zijn wij niet zo gecharmeerd.)

Comment

Dorado goedeavond,
          Ik heb Panda als antivirus erop gezet. Hoe zijn uw ervaringen met Panda?

Comment

Weet ik niet, maar lijkt mij ook een uitstekende scanner.

(Bron)

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎