Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows 10 geluid doet het niet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows 10 geluid doet het niet

Ik heb Windows 10 Home geinstalleerd 64 bits, maar het geluid doet het niet. NVIDIA onboard geluidskaart heeft bij de updates alle NVIDIA Drivers geupdate en in apparaatbeheer zie ik gewoon dat software is geupdate maar krijg nergens geluid uit, alle outputs geprobeerd maar geen succes. Hoe los ik dit op?

Probeer het volgende:

Stap 1:
    stel het virtueel geheugen hoog genoeg in en defragmenteer dit eens.
    Combineer [windowstoets & r] > typ: control sysdm.cpl,,3 > Klik op Instellingen bij Prestaties > Geavanceerd > Wijzigen > Virtueel Geheugen > Wijzigen. De grootte hiervan is veel minder belangrijk dan dat dit Minimaal even groot moet zijn als Maximaal. Windows hoeft het dan namelijk niet telkens, tijdens het gebruik ervan, te vergroten.
    Je kunt dit als volgt defragmenteren: Stel het in op nul en bewaar de instellingen, start opnieuw op in veilige modus en ga je schijf defragmenteren (als je dit niet halfjaarlijks doet dan kan het even een uur of langer duren), stel de grootte van het Virtueel geheugen dan in en start opnieuw op.

Stap 2:
    • Combineer [windowstoets] & r → typ: mmsys.cpl
    • Klik op eigenschappen van het standaardapparaat
    • Klik op tabblad Geavanceerd
    • Wijzig in het uitrolmenu de samplefrequentie en kijk of er verbetering is

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Opgelost. Stekkertje zat in de verkeerde uitgang van de geluidskaart. Bedankt voor zover.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎