Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schijf 1 en 2 vergroten/verkleinen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Schijf 1 en 2 vergroten/verkleinen

Ik zit met onderstaand probleem:

Ik kan zonder problemen schijf 2 verkleinen, maar ik kan die vrije GB's alleen over schijf 2 herverdelen. Ik wil dat graag naar schijf 1, want m'n C schijf zit voor 89% vol. Ja, ik maak ze regelmatig 'schoon', maar het blijft rond 89/90%.

Op schijf twee heb ik ruimte zat, ruim 100GB, dus daar wil ik 50 van naar schijf 1 zetten. Lukt me dus niet. Kan het uberhaupt wel?

Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Kan het uberhaupt wel?
    Dat is de juiste vraag. Je kan per schijf wel partitities aanmaken en daarvan de ruimte verdelen, maar niet verplaatsen naar een andere schijf.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ok, dus dan heb ik dus een probleem? Ik kan de C schijf niet groter maken, op basis van wat ik nu in de pc heb zitten?

Comment

Grotere schijf aanschaffen, is het een SSD?

En die unallocated space kun je bij de F: of G: trekken en eventueel wat progjes van de C: halen en op één van die partities plaatsen.

Wat staat er allemaal op die C: ?
        https://www.jam-software.com/treesize_free/
        Last edited by Pearl; 03-05-17, 17:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pearl Bekijk Berichten

Wat staat er allemaal op die C
          Windowsmap, Steammap, Program files map. Da's al een hoop ruimte. Zal dat programma eens gebruiken

Comment

Je hebt gewoon te weinig schijfruimte en dingen op de C: geïnstalleerd die beter op de andere schijf geïnstalleerd kon worden, kan alsnog.

Zou voor grotere schijven gaan.

Heb hier 6 TB en nog tekort.

Comment

Pearl, drijf je niet een beetje over? Dat kunnen toch geen programma's zijn?

http://www.nucia.eu/forum/threads/74...t=schijfruimte

Comment

Draai CCleaner > Opschonen/Schoonmaken een keer en CCleaner > Gereedschap > Systeemherstel en verwijder er een aantal. De laatste kun je niet verwijderen. Herstelpunten kunnen een groot aantal GB's in beslag nemen. Inderdaad zal de schijf altijd krap blijven. Dan moet je een grotere plaatsen.

Comment

Working...
                X