Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wachtwoord W10 verloopt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wachtwoord W10 verloopt

In jaren heb ik deze waarschuwing in Windows 10 niet gehad. Kan ik dit nog ontlopen met een of andere instelling?

Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Heeft wss met een tijdelijk profiel te maken. Je kunt denk ik het iig oplossen door Ctrl+Alt+Delete tegelijkertijd in te drukken en dan geen wachtwoord in te geven.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
      Heeft wss met een tijdelijk profiel te maken. Je kunt denk ik het iig oplossen door Ctrl+Alt+Delete tegelijkertijd in te drukken en dan geen wachtwoord in te geven.
      Heb ik gedaan, maar de melding verschijnt weer na opstart van het systeem.
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Open een Opdrachtprompt met administratorrechten. Typ: reg query "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList" /s>"%userprofile%\desktop\profiles.txt" & start notepad "%userprofile%\desktop\profiles.txt" Post het log in je reactie.

Comment

dorado,

ik krijg de bijgaande reaktie:

Click image for larger version

Name:	profiellog.png
Views:	1
Size:	208,0 KB
ID:	1070415

Het ziet er naar uit dat ik over twee dagen Windows niet meer kan opstarten. Kan het wachtwoord niet wijzigen.
          Last edited by dorado; 24-10-17, 10:22. Reden: berichten samenvoegen

Comment

Als je die opdracht uitvoert in Powershell, werkt het niet. Kijk hier hoe je de opdrachtregel opent.

Typ: wmic path Win32_UserAccount set PasswordExpires=False

Herstart.
            Last edited by dorado; 25-10-17, 08:44.

Comment

dorado,

Na herstart is de melding niet meer verschenen. Ik hoop dat het hiermee definitief opgelost is. Is een enorme opluchting. Hartelijk bedankt voor de moeite.
              Last edited by dorado; 24-10-17, 16:54. Reden: Quote verwijderd

Comment

Mooi dat het is opgelost.
                Veel computerplezier toegewenst 😊

Comment

Working...
                X