Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De server is bezet e.d.; kan Revo Uninstaller niet openen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De server is bezet e.d.; kan Revo Uninstaller niet openen

Ik kan met name Revo Uninstaller niet geopend krijgen. Met Ccleaner kan ik geen programma verwijderen. Muziek vanuit de verkenner kan ik ook niet afspelen. Ik heb te maken met een voortdurend knipperend en ronddraaiend cirkeltje van de muisaanwijzer. Gister installeerde ik Kaspersky Antivirus. Ik heb de volgende meldingen kunnen traceren:

Last edited by dorado; 29-12-17, 09:13. Reden: Titel duidelijker gemaakt
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Schakel Kaspersky eens tijdelijk uit en probeer het dan nog eens....

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado
      Schakel Kaspersky eens tijdelijk uit en probeer het dan nog eens....
      Ik heb Kaspersky uitgeschakeld en het probleem was onmiddellijk verdwenen. Ook heb ik Emsisoft Anti-Malware (on demand) verwijderd; dat zou wellicht conflicteren. Daarna heb ik Kaspersky weer ingeschakeld en de problemen zijn tot dusver weggebleven; ook na herstart van het systeem. Zou ik er zo gemakkelijk vanaf komen of........?
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Kijk het gewoon even aan. Het klinkt idd te mooi om waar te zijn, maar het is heel goed mogelijk dat het hiermee opgelost is.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎