Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bureublad van mijn pc doet vreemd de ene keer heb ik blauwe pijl onderaan pictogram en andere keer niet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bureublad van mijn pc doet vreemd de ene keer heb ik blauwe pijl onderaan pictogram en andere keer niet

Zie mij bijgevoegde foto's onder internet explorer staat een blauwe pijl en dan soms staan die er niet. Daarvoor stonden daar zelfs 2 mannetjes onderaan op.
    Met de pijl Click image for larger version

Name:	Pictogrammen Bureaublad.jpg
Views:	1
Size:	68,5 KB
ID:	1074520
    En hier waren ze weer even weg Click image for larger version

Name:	pictogrammen2jpg.jpg
Size:	88,8 KB
ID:	1074521
    straks stonden er in plaats van die pijl 2 dubbele mannetjes ook aan de linker benedenhoek.

Virus ?

Malware ?

Of wat het ook mag zijn ik zou het niet weten.

Alvast bedankt

Ondertussen zijn het terug andere pijltjes geworden op deze pictogrammen. Click image for larger version

Name:	pict03.jpg
Size:	82,6 KB
ID:	1074522
    Last edited by dorado; 02-10-19, 06:41. Reden: Berichten samengevoegd

Het was voor mij ook even een zoekactie, maar ik denk dat ik het heb gevonden.

Het is denk ik je Kaspersky virusscanner die dan op dat moment bezig is met een scan en die desbetreffende files/shortcuts wat het dan ook zijn op dat moment in de wacht heeft gezet/of aan het scannen is.

https://answers.microsoft.com/en-us/...2-4a9c349b2660

Comment

Bedankt voor de info. Heb je soms ook enig idee waarom ik soms mijn miniatuurweergave op mijn pictogrammen niet meer heb dan zijn de icoontjes blanco als ik de pc dan herstart zie ik ze terug.

Comment

Working...
      X