Mededeling

Collapse
No announcement yet.

moviemaker alternatief maar vind het niet in de app foto's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• moviemaker alternatief maar vind het niet in de app foto's

Moviemaker bestaat blijkbaar niet meer.
    Ik gebruikte moviemaker voor enkele foto's toe te voegen en daar muziek op te plaatsen en dan had ik de keuze de muziek passend te maken dus de foto's kwamen te voorschijn in de video tot de muziek stopte ik heb nu al via de app foto's geprobeerd maar dat lukt blijkbaar niet. Wie kan me helpen. Alvast bedankt.

Kun je iets met deze voorstellen?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
      Kun je iets met deze voorstellen?
      Die foto app krijg ik wel 2 foto's in als ik daar muziek toevoegen klik dan heb ik muziek maar na 6 seconden stopt mijn muziek het volledige nummer krijg ik niet te horen ik heb maar enkele seconden in moviemaker had ik de opties passend maken voor muziek en kreeg ik de foto's te zien tot het muziekstuk gedaan was en dat wil ik nu ook terug maar lukt me niet in de foto's app.

Comment

Het beste alternatief is Shotcut voor Windows Moviemaker. Als je met het programma aan de slag gaat, valt het al snel op dat alle functies van Movie Maker ook in Shotcut terugkomen. Het mooie aan Shotcut is dat het programma een ‘open source’ is, er zijn dus geen functies waarvoor je moet betalen.

Een aanrader is ook OpenShot Video Editor waar erg veel mogelijkheden mee zijn. Wil je er meer info over, kun je dit artikel even doorlezen.
        Last edited by dorado; 15-03-20, 20:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
          Het beste alternatief is Shotcut voor Windows Moviemaker. Als je met het programma aan de slag gaat, valt het al snel op dat alle functies van Movie Maker ook in Shotcut terugkomen. Het mooie aan Shotcut is dat het programma een ‘open source’ is, er zijn dus geen functies waarvoor je moet betalen.

Een aanrader is ook OpenShot Video Editor waar erg veel mogelijkheden mee zijn. Wil je er meer info over, kun je dit artikel even doorlezen.
          Dan probeer ik dat eens dank u wel alvast.
          Last edited by dorado; 15-03-20, 20:23.

Comment

Voor Shotcut kun je deze tutorials eens doornemen om het je eigen te kunnen maken.

Comment

ok bedankt voor de info eens nakijken.

Comment

Working...
              X