Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows Defender

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows Defender

In defender van win10 zie ik de uitsluitingen niet meer.
    Ik kan alleen nog een uitsluiting toevoegen die vervolgens niet getoond wordt.
    In het register staan ze wel vermeld:
    Click image for larger version

Name:	Reg.JPG
Views:	1
Size:	85,1 KB
ID:	1074544
    Het lukt niet om ze hierin te verwijderen met de mededeling: "Kan niet alle waarden verwijderen".
    Ook als ik de rechten op Administrator instel, zijn ze niet te verwijderen.
    Ik heb inmiddels een virusscan gedaan met malwarebytes, TDDSkiller, Rkill, Adwcleaner en Esetonline.
    Last edited by dorado; 03-11-20, 06:00.

Koop een goedkope key, heb je die KMSpico niet nodig.
    https://www.google.nl/search?source=...sclient=psy-ab
    Daarnaast vermoed ik dat het daarover gaat i.c.m. Defender?

Comment

Moet ik je nu eerst gaan uitleggen waarom ik alles wat met Spico te maken heeft wil verwijderen voordat ik een mogelijke oplossing voor mijn probleem kan krijgen?

Comment

Nee hoor want ik zal niet meer reageren.

Comment

Hoi anver & welkom,

Omdat je deze vraag ook op een ander forum heb gesteld met het zelfde probleem wat we niet niet aanraden, lijkt het me gepast om je hierop te wijzen.

Als je hier wil verder gaan is dat prima, maar wil je dan de helpers op het ander forum verwittigen.
          Meerdere helpers die met hetzelfde probleem bezig zijn werkt niet echt bevorderend en is ook niet eerlijk t.o.v. de Helpers in kwestie.

Omdat de vraag ook gedeeltelijk over illegale software gaat, gaat hier een slotje op.
          Last edited by dorado; 03-11-20, 07:38.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
          X