Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pincode kan niet worden ingesteld bij opstart

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pincode kan niet worden ingesteld bij opstart

Ik heb een probleem met mijn laptop (met windows 10). Ik heb gisteren een update geïnstalleerd. Sinsdien kan ik niet meer op mijn laptop komen. Dit gebeurt er als ik hem opstart:

1. Er verschijnt een pop-upscherm van Microsoft. Ik moet me aanmelden.
    2. Ik voer mijn gebruikersnaam en wachtwoord in.
    3. De volgende melding verschijnt: Een pincode maken. Wat duurt enkele seconden om te maken en maaktsnelle en veilige aanmelding mogelijk? Een Windows Hello-PINCODE! Deze werkt alleen op uw apparaat en komt dus niet op het internet terecht.
    4. Ik klik op 'volgende'. De volgende melding verschijnt: Je pincode kan niet worden ingesteld. Probeer het opniew of sla deze stap over en stel later een pincode in.
    5. Als ik 'Opnieuw proberen' kies verschijnt opnieuw de foutmelding. Als ik druk op 'Nu overslaan' ga ik terug naar 1, moet ik me aanmelden, en begint het weer van voren af aan.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Weet iemand hoe ik me probleemloos kan aanmelden, of op een andere manier toegang kan krijgen tot mijn laptop? Alvast hartelijk dank!

Ahja, hier had ik laatst een klant van, dit heeft het toen bij mij opgelost:

Comment

Hartelijk dank voor je reactie en de link! Ik ga ermee aan de slag!

Comment

Hallo,

Ik heb mijn best gedaan, maar ik kom niet langs het beginscherm dat me gebiedt een pincode aan te maken. Als ik klik op 'doorgaan' krijg ik een foutmelding en moet ik opnieuw inloggen; als ik klik op 'overslaan' idem dito. Ik vrees dat er een andere actie vereist is. Iemand enig idee? Alvast hartelijk dank!

Comment

Is het mogelijk om met FixWin 4 windows 10 om de instellingen van Windows weer terug te kunnen benaderen?

Click image for larger version

Name:	winfix10.jpeg
Views:	1
Size:	139,8 KB
ID:	1070882
          Click image for larger version

Name:	winfixpowershell.jpeg
Views:	1
Size:	178,6 KB
ID:	1070883

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Huh? Maar hij kan uberhaupt niet inloggen, dus in de instellingen komen heeft er toch niets mee te maken...?

Ik denk dat het beste is om via de Hidden Administrator in te loggen om te kijken of je via daar de pincode eraf kan halen.

Herstelpunt al eens teruggezet? Dat de-installeert vaak Windows updates, misschien ook de corrupte update waar je het over had.

Mijn mening: Snelste oplossing is gewoon Windows opnieuw installeren, duurt een half uurtje max.
            Last edited by Scorpi Caruso; 10-08-21, 16:28. Reden: Info toegevoegd

Comment

klein vraagje, hoe kan je naar herstyelpunt gaan, als je niet ingelogd geraakt?

Comment

Je moet in dat schermpje kiezen voor aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord en dan aanmelden. Als het aanmeldschermpje op aanmelden met pincode blijft staan blijf je foutcodes krijgen.
                Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
                  klein vraagje, hoe kan je naar herstyelpunt gaan, als je niet ingelogd geraakt?
                  This tutorial shows how to boot in Safe Mode Windows 10 and perform System Restore from Safe Mode in detail. A handy freeware is offered for easier OS protection.

Via een recovery medium kan je altijd nog de hidden admin aanzetten om zo in te loggen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X