Mededeling

Collapse
No announcement yet.

@ Juisterr: virus is terug. :'( obfuscator en Delfinject. risico 'hoog'

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• @ Juisterr: virus is terug. :'( obfuscator en Delfinject. risico 'hoog'

Click image for larger version

Name:	nieuwe  scankopie.jpg
Views:	1
Size:	91,0 KB
ID:	1073736

Topic van vorige week dat we samen opgelost hebben.
    Pc is sneller en beter.
    Maar na virusscan vannacht vindt hij terug de twee ernstige 'zaken',
    diegene waarvoor ik vorige week postte.

Ze zijn terug!
    virusscanner zegt dat hij ze verwijderd heeft, maar ik wil ze graag definitief verwijderen.
    Anders dien ik dagelijks een scan te doen. En met snelle scan vindt hij ze niet. Wel bij
    een volledige, maar die duurt ongeveer 6 uur.

Enig idee of er tools zijn, specifiek voor deze twee bedreigingen?
    Zie bijlage.

Alvast bedankt alweer!

Dat is vervelend.

Wil je deze laatste versie van Mbam downloaden en installeren aub.

Download MalwareBytes' Anti-Malware (website) en sla het op je bureaublad op.

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:
    • Update MalwareBytes' Anti-Malware
    • Start MalwareBytes' Anti-Malware
    • Je krijgt hier ook de keuze om de evaluatie versie van MBAM te gebruiken, indien je dit niet wilt vink dit dan uit.

Klik daarna op "Voltooien".
    Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Bij problemen!!! (Lees de onderstaande instructies)
    • Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
    • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
    • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Snelle Scan".
    • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
    • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
    • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
    • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
    • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
    • Herstart de computer indien nodig en post hierna de log als bijlage in het volgende bericht.

Het log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes' Anti-Malware en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Doe ook deze even aub.

Download de Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
      Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.
      • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe", wanneer u een melding krijgt van het gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
      • Klik vervolgens op de knop "Accept & Extract" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
      • Wanneer het uitpakken gereed is wordt er een snelkoppeling op het bureaublad aangemaakt en zal de Emsisoft Emergency Kit vanzelf openen.
      • Klik nu op de optie "Emergency Kit Scanner" en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
      • Wanneer de update gereed is klikt u in het linker menu op de optie "Computer Scannen".
      • Kies vervolgens de optie "Diep", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
      • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
      • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht. (Het logbestand is teven terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt

Comment

Vervolg

Juisterr,
        Ik had slecht gekeken. De virussen zijn niet terug. Ze stonden gewoon bij geschiedenis.
        Ik zal eerst een nieuwe scan maken, om te kijken of hij nog iets vindt. Indien dat zo is post in die eerst, zodat je weet wat er aan de hand is. Vindt hij niets, dan meld ik het ook om het topic te sluiten.
        Groetjes
        Ronny

Comment

Perfecto.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X