Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kernel data inpage error

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kernel data inpage error

Mijn pc sluit sinds enkele maanden al regelmatig onverwacht af met de foutmelding "kernel data inpage error".
    De afgelopen 24 uur is dit echter al 3 keer gebeurd.

En zo even sloot de pc af met de melding "critical structure corruption". Deze heeft zich echter nog nooit eerder aangediend.

Hoe kan ik dit verhelpen?
    Last edited by Jakeman07; 17-01-16, 10:49.

Download Farbar Service Scanner naar het bureaublad.
    • Dubbelklik op FSS.exe om de tool te starten.
    • Vink vervolgende de onderstaande items aan.
      • Internet Services
      • Windows Firewall
      • System Restore
      • Security Center / Action Center
      • Windows Update
      • Windows Defender
      • Other Services
    • Klik vervolgens op de knop "Scan".
    • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht als bijlage.

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Kernel data inpage error

Hallo Juisterr,

Dat is snel! Hierbij het FSS-logbestand als bijlage.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ziet er dacht ik goed uit.

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
        Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.
        (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

en download Zoek.exe naar het bureaublad.
        klik hier voor meer informatie over hoe zoek.exe te gebruiken)
        • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
        • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
        • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
        • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
        • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
          Code:
          emptyfolderscheck;delete
          firefoxlook; 
          Chromelook; 
          CHRdefaults;
          autoclean; 
          iedefaults;
        • Klik nu op de knop "Run script".
        • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
        • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
        • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Comment

Hallo Juisterr,

Hierbij het zoeklogje.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Prima, vertel even hoe het nu gaat.

Comment

Hallo Juisterr,

Naar aanleiding van je vraag hoe het nu gaat, moet ik helaas melden dat ik sinds het uitvoeren van "Zoek", opeens de website van Stibon niet meer kan bezoeken. Hierbij krijg ik telkens de volgende foutmelding;

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Apache/2.2.22 (Debian) Server at www.stibon.nl Port 80

Ondertussen blijk ik opeens ook een vacaturesite, waar ik tot nog toe bijna dagelijks op keek, ook niet meer te kunnen bezoeken vanwege;

" ERR_CONNECTION_TIMED_OUT".

Ik heb deze websites inmiddels al diverse keren proberen te bezoeken, zowel vanaf mijn pc alsook vanaf mijn smartphone. Helaas telkens zonder resultaat. Op het werk is het bezoeken van deze websites echter geen enkel probleem. Dus aan de websites ligt het niet.

Ik heb toch het idee dat er iets niet helemaal goed is gegaan met de clean-up, en dan met name met betrekking tot internet (router, instellingen e.d.).
              Last edited by Jakeman07; 22-01-16, 18:14.

Comment

Ik kan in het logje geen verwijzing mbt verwijdering van Stibon niet terugvinden.

Wil je het modem eens resetten door de stroom eraf te halen voor 30 seconden.

Ik gooi het probleem even in de groep.

Misschien ben je geblacklist, dat kan je hier checken. http://whatismyipaddress.com/blacklist-check

http://www.stibon.nl/ was even onbereikbaar maar lijkt nu weer te werken.
                Last edited by Juisterr; 22-01-16, 19:11.

Comment

Ik heb het modem inmiddels gereset, echter zonder resultaat. M.a.w. beide websites blijven onbereikbaar.

Comment

Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:
                    • Open Google Chrome, en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
                    • Ben je ingelogd bij Google Chrome, dan moet je Google Chrome Synchronisatie wellicht eerst resetten.
                    • Selecteer Instellingen.
                    • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
                    • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
                    • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
                    • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.

Comment

Het spijt me, maar het probleem is helaas niet opgelost. Integendeel want inmiddels heb nog een probleem ontdekt. Als ik Marktplaats in Chrome probeer te bezoeken kom ik niet verder van de "cookiewall".

http://www.marktplaats.nl/cookiewall...ktplaats.nl%2F

Cookies accepteren aanklikken haalt dus niets uit. M.a.w. de cookie-melding bliift gewoon staan!?

In Firefox werkt de website van Marktplaats overigens wel normaal. Maar de eerdergenoemde problemen met de websites van Stibon en Limburgvac zijn in Firefox idem dito als bij Chrome.
                      Last edited by Jakeman07; 26-01-16, 20:10.

Comment

Google Chrome Synchronisatie resetten:
                        • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
                        • Klik op Instellingen
                        • Klik nu op de optie Google dashbord.
                        • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
                        • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK
                        • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
                        • Log vervolgens uit op Google Chrome.
                        • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.

Comment

Als ik inlog bij Google Chrome, naar instellingen ga en vervolgens Google Dashboard aanklik, verschijnt er weliswaar een nieuw tabblad, maar geen knop Stopzetten en wissen.

Wel kan ik onderin het nieuwe tabblad de knop Synchronisatie opnieuw instellen aanklikken. Als ik dit doe en in het volgende tabblad op OK klik, wordt Chrome (blijkbaar) gesynchroniseerd en volgt er de melding "het wissen van gesynchroniseerde Chrome-gegevens is voltooid".

Dit heb ik inmiddels al 2 keer gedaan, maar hoe kan ik (na uren wachten) controleren of de wijzigingen ook daadwerkelijk zijn doorgevoerd? Want tot nog toe bleken de problemen met eerdergenoemde websites nog steeds niet verholpen na het opnieuw instellen van de synchronisatie.

Comment

Ik zou zeggen als alles weer werkt zou het weer goed moeten zijn.

Heb je dit ook gedaan?
                            Misschien ben je geblacklist, dat kan je hier checken. http://whatismyipaddress.com/blacklist-check

Comment

Het spijt me maar het haalt schijnbaar allemaal niets uit, want zowel de website van Stibon als genoemde vacaturesite zijn om eerdergenoemde redenen nog steeds niet toegankelijk voor mij.

En blacklisted ben ik ook niet, maar dat had ik al eerder gecheckt. En als ik al blacklisted zou zijn, dan zou deze blokkade toch niet gelden voor mijn smartphone, want die heeft een ander IP-adres? Maar met mijn smartphone lukt het dus ook niet om beide websites te bezoeken.

Verder geldt voor Mozilla Firefox exact hetzelfde probleem. M.a.w. het zit hem dus niet alleen in Chrome.

Is het misschien mogelijk om m.b.v. de backup van de "zoek" clean-up alles weer terug te zetten? Want met name de blokkade van de voor mij belangrijkste vacaturesite vind ik erg vervelend.
                              Last edited by Jakeman07; 29-01-16, 19:24.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X