Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foutmelding 0xc0000005

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Foutmelding 0xc0000005

Hallo,
    Direct na het opstarten van de computer krijg ik het volgende bericht: "Kan toepassing niet correct starten (0xc0000005). Klik op OK om de toepassing te sluiten."Bovenin wordt aangegeven om welk programma het gaat. Het begint altijd met RAVCp164.exe. Maar ook erg veel andere programma's starten niet op. Ik kriijg steeds deze zelfde fout. Om alvast wat te doen henb ik ACG laten scannen, ik heb AVG Zen (betaald) op mijn computer. Daarna heb ik MBAM laten scannen. Die vond niets. Hijack heb ik gedraaid en een logje gemaakt. Dit kan ik niet bijvoegen, want notepad draait niet meer. Graag hulp, want de pc loopt steeds meer vast!

Groet, Martin

Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Downloaden
    RSIT Uitvoeren
    • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
    • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe.
    • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.

RSIT Logbestanden plaatsen
    • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
    • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X