Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gehacked

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gehacked

Goedemorgen,

na het openen van een email van debiteuren Randstad kan ik geen enkel document meer openen ook al mijn foto's van alle harde schijven kan ik niet meer openen. HELP
    er staat nu achter elke extensie OYCVFPA
    WAT KAN IK HIER AAN DOEN

Als ik dit zo lees bent u slachtoffer van de nieuwe infectie Lockyvirus, dit is helaas een cryptolocker en we kunnen daar niks tegenin brengen.
    U bent trouwens niet gehacked maar besmet!

Het beste is om de bestanden die nog niet versleuteld zijn te saven op een externe harde schijf en uw computer te formateren.
    Het spijt me dat ik geen beter nieuws heb.
    Was het na openen van een email of een bestand wat in de email zat ?

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Juisterr Bekijk Berichten
      Als ik dit zo lees bent u slachtoffer van de nieuwe infectie Lockyvirus, dit is helaas een cryptolocker en we kunnen daar niks tegenin brengen.
      U bent trouwens niet gehacked maar besmet!

Het beste is om de bestanden die nog niet versleuteld zijn te saven op een externe harde schijf en uw computer te formateren.
      Het spijt me dat ik geen beter nieuws heb.
      Was het na openen van een email of een bestand wat in de email zat ?
      Goede middag,
      ja idd niet blij mn externe harde schijf stond nog aangekoppeld al mn ongeveer 3500 foto's kan ik niet meer openen.
      het is gebeurd na het openen van een bijlage in een email van , Debiteuren Randstad, aangezien ik wel eens werk voor Randstad, niet nagedacht.

Comment

Door het openen van de bijlage heeft u de Malware actief gemaakt en installeert. Valt helaas niks aan te doen als je eenmaal besmet bent.
        Misschien heb je iets aan deze tips.

TIPS

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X