Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dezelfde Dll fout is weer terug

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dezelfde Dll fout is weer terug

Hoi Juisterrr,

Dit is de derde keer dat ik weer om jouw gunsten kom vragen. Ik heb helaas weer de melding gekregen over de .dll die maar niet weggaat als ik op ok druk.

hxxxx://gyazo.com/f9bc1228a412334dbbac66403b57b2ef

Ik heb nu gegoogled en het schijnt met adobe te maken te hebben of zo?

Hoop dat je mij weer kan helpen, het is heel vervelend heb morgen een deadline voor mijn researchpaper en met zo'n popup in het scherm maakt dat het wat moeilijker.

Groetjes, Leon
    Last edited by Juisterr; 05-06-16, 12:52.

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
    • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Bedankt voor je snelle reactie

Addition.txtFRST.txt

Comment

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
        Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.
        (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

en download Zoek.exe naar het bureaublad.
        klik hier voor meer informatie over hoe zoek.exe te gebruiken)
        • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
        • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
        • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
        • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
        • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
          Code:

silentrunners; 
          startupall;
        • Klik nu op de knop "Run script".
        • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
        • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
        • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Juisterr
          Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
          Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.
          (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

en download Zoek.exe naar het bureaublad.
          klik hier voor meer informatie over hoe zoek.exe te gebruiken)
          • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
          • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
          • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
          • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
            Code:

silentrunners; 
            startupall;
          • Klik nu op de knop "Run script".
          • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
          • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
          • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
          Computer gaf een adobe update aan en direct toen ik die webklikte rechts onderin kreeg ik de .dll melding weer, toen liet dat mij er aan herinneren dat ik hier even niet ben geweest. Ligt het niet gewoon aan adobe?

Zoek.exe file in de attachement zoek-results.txt

Comment

Wil je via software adobe eens helemaal verwijderen aub. Na de verwijdering opnieuw opstarten en dan kijken of die melding weg is.

Ik vind wel sporen van Het programma "Gyazo" maar dat is geen malware, dat is een programma om makkelijk printscreens te plaatsen.

Als de melding weg is wil je dat dan even melden aub.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎