Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pc is geïnfecteerd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• pc is geïnfecteerd

Goeie avond.

Mijn pc is geïnfecteerd.
    Ik krijg continue dezelfde melding na het scannen met adwcleaner, ik verwijder, opnieuw opstarten kom deze infectie terug. ik gebruik ook Malwarebytes Anti-Malware maar hij vind niks mij virusscan vind ook niks.
    Ik hoop dat iemand mijn kan helpen. Besturing windows 10

*Key deleted on reboot: HKLM\SOFTWARE\Classes\ScriptHelper.GenericWnd
    *Key deleted on reboot: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\ScriptHelper.GenericWnd
    [-] hersteldHKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}
    Last edited by vissc155; 17-11-16, 23:06.

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
    • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Goeie avond hierbij verstuur ik resultaat van Fabar recovery scan tool.
      Ik had vandaag nog een keer gescand zie nieuwe bijlage.
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by vissc155; 19-11-16, 19:40.

Comment

Is er iemand die mij kan helpen ??

Comment

Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
          • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
          • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
          • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
          • Druk op de Fix knop
          • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
          • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Goeie avond hierbij verstuur ik resultaat van de fixlog
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Vertel ook even hoe het nu gaat aub.

Comment

Goede avond.

ik wou even mededelen dat [-] hersteldHKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} is definitief verwijderd.
                Ik had Malwarebytes Anti-Malware laten scannen niks gevonden.
                Start Emsisoft Emergency Kit ook niks gevonden.
                AdwCleaner vind deze twee [#] *Key deleted on reboot: HKLM\SOFTWARE\Classes\ScriptHelper.GenericWnd
                [#] *Key deleted on reboot: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\ScriptHelper.GenericWnd.
                Dan verwijder ik ze allebei, en dan opnieuw opstarten en opnieuw laten scannen.
                Tot mijn verbazing zie ik dat deze twee blijven herhalen.
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
                  Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.
                  (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

en download Zoek.exe naar het bureaublad.
                  klik hier voor meer informatie over hoe zoek.exe te gebruiken)
                  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
                  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
                  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
                  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
                  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
                    Code:
                    emptyfolderscheck;delete
                    torpigcheck; 
                    firefoxlook; 
                    Chromelook;
                    services-list;  
                    autoclean; 
                    iedefaults;
                  • Klik nu op de knop "Run script".
                  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
                  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
                  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Comment

Een vraagje, is niet beter als ik in veilige modus proberen ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vissc155 Bekijk Berichten
                      Een vraagje, is niet beter als ik in veilige modus proberen ??
                      Mag ook

Comment

Goeie morgen
                        Ik probeerde in veilige modus en ook normaal, program loop vast zie bijlage.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Je dient die avg ook even uit te zetten, of laten toestaan.

Download de Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
                          Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.
                          • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
                          • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
                          • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
                          • "Emsisoft Emergency Kit" opent en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
                          • Wanneer de update gereed is klikt u in op "Malware scan" wanneer u de melding "op PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
                          • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
                          • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
                          • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht als bijlage
                            (Het logbestand is teven terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)

Comment

Hierbij verstuur ik resultaat, hij vind helaas 0 infectie.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Download de 32 of 64 bit versie van HitmanPro naar het bureaublad.
                              Klik hier voor een uitgebreide handleiding van HitmanPro.
                              • Dubbelklik op "HitmanPro.exe" en klik op "volgende"
                              • Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
                              • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
                              • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
                              • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
                              • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
                              • Als het verwijderen gereed is klik je onderin het scherm op "Save log" of "Logbestand opslaan" en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
                                Post dit logje als bijlage in het volgende bericht.
                              • Klik nu op de knop "Herstarten".

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X