Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AVG crasht opstarten laptop

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AVG crasht opstarten laptop

Afgelopen zaterdag kreeg ik een melding dat AVG (en/of Windows 10, dat weet niet meer precies want de schermen volgden elkaar zo snel op) ge-update moest worden.
    Vervolgens kan ik mijn laptop niet meer opstarten.
    Zodra ik mijn laptop opstart, blijft het hangen als ik mijn wachtwoord invoer. Als ik dan Control Alt Delete doe, dan zie ik dat AVG maar liefst drie programma's aan het uitvoeren is die gezamenlijk ruim 90% van CPU-geheugen kosten.
    Het lukt me wel om de laptop in Safe Mode op te starten maar het is niet mogelijk om AVG uit de start-up programma's te verwijderen. Hoe nu verder?

Bedankt!
    Jan

Stap 1
    1. Ga naar start>configuratiescherm>software of programma's en onderdelen en verwijder daar AVG.
    2. Volg hierna de onderstaande instructies.

32bit Windows
    Download avgremover.exe naar het bureaublad.
    • Start de computer op in de veilige modus (klik)
    • Dubbelklik op "avgremover.exe" om de uninstall tool te starten.
    • Herstart de computer.

64 bit Windows
    Download avgremoverx64.exe naar het bureaublad.
    • Start de computer op in de veilige modus (klik)
    • Dubbelklik op "avgremoverx64.exe" om de uninstall tool te starten.
    • Herstart de computer.

stap 2

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
    • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X