Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Infectie met JS/Mindpark.E
Collapse
X
-
Dat is mij om het even hoor, als je er weer meldingen van krijgt hoor ik het wel.- Citaat
-
Beste Juisterr,
Is het goed dat ik de actie even uitstel. Ik heb sinds gister geen meldingen meer gekregen van ESET NOD dat JS/Mindpark.E op mijn pc gevonden is.
Misschien heeft na vele pogingen het opschonen met ESET NOD uiteindelijk geholpen. Waarom dat dan niet meteen lukkte is mij een raadsel, maar zoals gezegd ik heb er nu een dag of twee geen kast meer van. Of is het misschien verborgen nog aanwezig. Als je me adviseert om bovenstaande toch uit te voeren dan doe ik dat uiteraard.
Groet,
Paul Stam- Citaat
Leave a comment:
-
Download deFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren- Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
- Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
- Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
- Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
- Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
- Citaat
Leave a comment:
-
Infectie met JS/Mindpark.E
JS/Mindpark.E infectie
ESET NOD komt steeds met een pop-up dat er een ongewenst item op mijn pc is gevonden. Het gaat hierbij om
JS/Mindparks.E. Ik klik op opschonen, start opnieuw de pc, maar het blijft terugkomen.
Hoe kom ik er van af?
Paul StamLabels: Geen- Citaat
Leave a comment: