Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chrome beveiligingsproblemen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Chrome beveiligingsproblemen

    Hallo,

    Ik weet niet zo goed of het in dit forumdeel thuishoort maar ik probeer het even.

    Sinds een paar dagen werkt Chrome niet meer goed, bij het laden van een site geeft hij zeer regelmatig links onder aan ''beveiligde verbinding tot stand brengen''. Soms gaat het direct door, maar vaker blijft dit net zo lang staan tot er een ''time-out'' optreedt.

    Wat opmerkelijk is, is dat Internet Explorer daarentegen prima werkt en laadt de sites snel (toch zou ik graag Chrome willen gebruiken).

    Wat heb ik al geprobeerd:
    - Firewall aan/uit
    - Opnieuw opstarten
    - Chrome herinstalleren
    - Chrome Beta geprobeerd (hetzelfde probleem)
    - Bij Windows apps kijken of Chrome wel is toegestaan bij de firewall.
    - De nieuwste drivers van Atheros geinstalleerd
    - Nieuwse BIOS geupdate

    Opmerking:
    Een dag of twee geleden is de laptop geïnfecteerd met malware en virussen, windows defender en anti malwarebytes hebben dit naar eigen zeggen opgelost. Ik kan me niet herinneren of het probleem daarvoor al speelde. Windows 10 is een week geleden opnieuw geïnstalleerd. Ik heb voor de zekerheid maar een hijjackthis logfile toegevoegd.

    Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
    Scan saved at 18:55:26, on 7-6-2018
    Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
    MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.17134.0001)


    Boot mode: Normal

    Running processes:
    C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ACMON.exe
    C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exe
    C:\Users\Koen\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
    C:\Users\Koen\AppData\Roaming\Dashlane\Dashlane.exe
    C:\Users\Koen\AppData\Roaming\Dashlane\DashlanePlugin.exe
    C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
    C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe
    C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe
    C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe
    C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
    C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
    C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
    C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
    C:\Users\Koen\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\APRTMKQ7\HijackThis.exe

    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
    F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
    O2 - BHO: Lync Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
    O2 - BHO: Dashlane BHO - {42D79B50-CC4A-4A8E-860F-BE674AF053A2} - C:\Users\Koen\AppData\Roaming\Dashlane\ie\Dashlanei.dll
    O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_171\bin\ssv.dll
    O2 - BHO: Microsoft OneDrive for Business Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\GROOVEEX.DLL
    O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_171\bin\jp2ssv.dll
    O3 - Toolbar: Dashlane Toolbar - {669695BC-A811-4A9D-8CDF-BA8C795F261C} - C:\Users\Koen\AppData\Roaming\Dashlane\ie\KWIEBar.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [Dropbox] "C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe" /systemstartup
    O4 - HKLM\..\Run: [Wondershare Helper Compact.exe] C:\Program Files (x86)\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Koen\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
    O4 - HKCU\..\Run: [Dashlane] "C:\Users\Koen\AppData\Roaming\Dashlane\Dashlane.exe" autoLaunchAtStartup
    O4 - HKCU\..\Run: [DashlanePlugin] "C:\Users\Koen\AppData\Roaming\Dashlane\DashlanePlugin.exe" ws
    O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
    O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
    O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIE.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIE.dll
    O9 - Extra button: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lync Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\OCHelper.dll
    O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
    O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
    O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
    O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
    O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
    O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\MSOSB.DLL
    O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
    O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
    O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX86\Microsoft Shared\Office16\MSOXMLMF.DLL
    O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
    O23 - Service: Adobe Genuine Monitor Service (AGMService) - Adobe Systems, Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGMService.exe
    O23 - Service: Adobe Genuine Software Integrity Service (AGSService) - Adobe Systems, Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGSService.exe
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
    O23 - Service: ASUS Com Service (asComSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\AXSP\1.00.19\atkexComSvc.exe
    O23 - Service: ASLDR Service (ASLDRService) - ASUSTek Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\AsLdrSrv.exe
    O23 - Service: ATKGFNEX Service (ATKGFNEXSrv) - ASUS - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKGFNEX\GFNEXSrv.exe
    O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
    O23 - Service: Dropbox-update-service (dbupdate) (dbupdate) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files (x86)\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
    O23 - Service: Dropbox-update-service (dbupdatem) (dbupdatem) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files (x86)\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
    O23 - Service: DbxSvc - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\DbxSvc.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
    O23 - Service: Google Update-service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
    O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
    O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
    O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
    O23 - Service: [email protected] - Unknown owner - C:\Windows\[email protected]
    O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
    O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
    O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
    O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
    O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
    O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
    O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe,-1001 (Sense) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender Advanced Threat Protection\MsSense.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\SgrmBroker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SgrmBroker.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
    O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
    O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\xbgmsvc.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\xbgmsvc.exe (file missing)

    --
    End of file - 12459 bytes

  • #2
    Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

    Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
    • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

    Windows 10 opstarten in Veilige Modus

    Comment


    • #3
      Dank u
      Bijgevoegde Bestanden

      Comment


      • #4
        Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
        • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
        • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
        • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
        • Druk op de Fix knop
        • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
        • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
        Bijgevoegde Bestanden

        Windows 10 opstarten in Veilige Modus

        Comment


        • #5
          Bij deze
          Bijgevoegde Bestanden

          Comment


          • #6
            Gaat het nu beter ?

            Windows 10 opstarten in Veilige Modus

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Juisterr Bekijk Berichten
              Gaat het nu beter ?
              Beste Juisterr,

              Bedankt voor de reacties. De computer is snel, maar helaas werkt Chrome nog steeds niet.

              mvg Koen

              Comment


              • #8
                Gaan we wat proberen.


                Ga naar Start > Configuratiescherm > Software "Programma's en Onderdelen".
                Selecteer Google Chrome en verwijder deze geheel van de computer.

                Download vervolgens Old Chrome Remover naat bijvoorbeeld het bureaublad.
                • Klik met de rechtermuisknop op OldChromeRemover-0.5 en kies voor de optie uitvoeren als administrator.
                • Er verschijnt nu een zwart commandprompt scherm, wacht vervolgens tot de onderstaande melding verschijnt.



                • Druk vervolgens op de toets Y om de verouderde versie(s) van Google Chrome te verwijderen.
                • Wanneer dit gereed is klikt u op een willekeurige toets, b.v. de spatiebalk om het programma te sluiten.
                • Herstart de computer en download Google Chrome en installeer deze opnieuw.

                Windows 10 opstarten in Veilige Modus

                Comment


                • #9
                  Hallo,

                  De instructies gevolgd, maar na het verwijderen via de apps gaf het programma aan dat hij geen chrome kon detecteren.

                  Ik heb chrome opnieuw geinstalleerd. Ik dacht even dat het verholpen was want sites als YouTube en facebook laadde hij snel en er stond in het groen ''beveiligd'' naast de url. Helaas na de tweede keer starten van Chrome was het probleem er nog steeds. (een uitroepteken naast de url, en linksonder ''een beveiligde verbinding tot stand brengen''.)

                  Comment


                  • #10
                    Click image for larger version

Name:	Knipsel.PNG
Views:	1
Size:	72,5 KB
ID:	1070649

                    Click image for larger version

Name:	Naamloos.png
Views:	1
Size:	34,9 KB
ID:	1070650

                    Dit krijg ik te zien als ik iets intyp (hier bij een beveiligde site als google)

                    Comment


                    • #11
                      Download ResetBrowser naar het bureaublad.
                      • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
                      • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
                      • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
                      • Het scherm van "ResetBrowser" opent.
                      • Klik Reset Chrome.
                      • .

                      Windows 10 opstarten in Veilige Modus

                      Comment


                      • #12
                        Click image for larger version

Name:	Knipsel.PNG
Views:	1
Size:	17,0 KB
ID:	1070651Helaas het probleem heerst nog steeds. Hij blijft maar laden en laden tot de foutmelding.. Als ik zo vrij mag zijn, ik denk dat het probleem niet in Chrome zit maar eerder mogelijk in de firewall/windows defender of een conflict met een andere beveiliging. Een netwerkcontrole gaf het bijgevoegde plaatje aan, externe bron..?

                        Comment


                        • #13
                          Probeer dit eens.
                          Dat word meestal veroorzaakt door een proxyserver die is ingesteld.
                          Tegenwoordig is dat niet meer nodig. Ga naar het startmenu, tik in het zoekvak in: Internetopties (en druk op ENTER).

                          Ga daarin naar de tab "Verbindingen", klik op de knop "LAN-instellingen" en vink alles uit wat daar aangevinkt staat. Meer dan waarschijnlijk staat de eerste optie aan. Daardoor zoekt hij eerst naar een proxy (die er niet meer is) en geeft dan die melding.

                          Windows 10 opstarten in Veilige Modus

                          Comment


                          • #14
                            Bedankt voor de reactie. Het blijkt een hardnekkig probleem..

                            Bij de LAN instellingen stond inderdaad het eerste vakje ''automatisch detecteren'' aan, die heb ik uit gezet (er stond niet aangevinkt dat hij een proxy server gebruikte). Vervolgens de laptop opnieuw opgestart en het probleem is er nog steeds. Opvallend is dat ik weer de netwerkcontrole heb uitgevoerd en nu vindt hij inderdaad ''geen'' problemen meer maar ondertussen laadt Chrome YouTube niet eens, terwijl IE snel is..

                            Ik heb overigens UPC en kwam een persoon met hetzelfde probleem tegen: https://www.onemorething.nl/communit...stand-brengen/

                            Hier is het vanzelf opgelost..?

                            (microsoft edge werkt ook prima, Firefox geïnstalleerd en die doet het ook gewoon)
                            Last edited by koensieben622; 13-06-18, 11:51.

                            Comment


                            • #15
                              Eric Uljé <[email protected]>
                              do 2 jun. 2016 12:43
                              aan Juist

                              Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
                              Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.
                              (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

                              en download Zoek.exe naar het bureaublad.
                              klik hier voor meer informatie over hoe zoek.exe te gebruiken)
                              • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
                              • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
                              • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
                              • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
                              • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
                                Code:
                                emptyfolderscheck;delete
                                Chromelook;
                              • Klik nu op de knop "Run script".
                              • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
                              • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
                              • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

                              Windows 10 opstarten in Veilige Modus

                              Comment

                              Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X