Mededeling

Collapse
No announcement yet.

problemen met pagina opmaak e.a.

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• problemen met pagina opmaak e.a.

Op mn scherm verschijnen de pagina's nog steeds half opgemaakt, alsof ik in veilige modus zit.
    Best vervelend, op youtube bvb. is er geen bolletje met tijdsindicatie meer zichtbaar.

*Topic vervolg van thread in andere sectie, omdat het mogelijks door infectie komt ipv crash*
    Last edited by f.r.a.n.k; 10-07-18, 20:03.

Wil wel even kijken naar malware hoor.

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
    • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Verder is mijn collega goed bezig, maar houd rekening met teruggaan naar fabrieksinstellingen.

Windows 10 opstarten in Veilige Modus

Comment

Jouw bericht
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hallo?
        Last edited by f.r.a.n.k; 10-07-18, 20:01.

Comment

Best wel frustrerend een pc die slecht draait en zitten prutsen en fouten maken en proberen oplossen zonder resultaat. Ik ga even op mijn bed gaan liggen dromen nu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door f.r.a.n.k
            Best wel frustrerend een pc die slecht draait en zitten prutsen en fouten maken en proberen oplossen zonder resultaat. Ik ga even op mijn bed gaan liggen dromen nu.
            Dat geloof ik graag, ik zie geen malware in je logjes.

Comment

Geen malware? Ok dan. Wel is de pagina opmaak nog steeds niet zoals zou moeten.
              Even recapituleren. Zie link naar andere thread.

Problemen begonnen met stroompanne, pc heeft zich vanzelf grotendeels hersteld, niet de volle 100%, toch wel 90%

Op 23.03 toch herstelinstructies (Windows Repair Free/Pro) uitgevoerd om proberen 100% herstel te bereiken, maar had ik beter niet gedaan, ik ging van 90 naar 80, nog steeds 80% nu.

Ook browser reset gedaan, zonder resultaat. Zou het niet goed zijn om windows terug te zetten naar hoe het was voor 23.03 en zo ja hoe doe ik dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door f.r.a.n.k
                Geen malware? Ok dan. Wel is de pagina opmaak nog steeds niet zoals zou moeten.
                Even recapituleren. Zie link naar andere thread.

Problemen begonnen met stroompanne, pc heeft zich vanzelf grotendeels hersteld, niet de volle 100%, toch wel 90%

Op 23.03 toch herstelinstructies (Windows Repair Free/Pro) uitgevoerd om proberen 100% herstel te bereiken, maar had ik beter niet gedaan, ik ging van 90 naar 80, nog steeds 80% nu.

Ook browser reset gedaan, zonder resultaat. Zou het niet goed zijn om windows terug te zetten naar hoe het was voor 23.03 en zo ja hoe doe ik dat?
                Hiervoor wil ik je doorverwijzen naar de Windows afdeling, http://www.nucia.eu/forum/forums/188-Windows-7

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎