Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F - Prot

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• F - Prot

hoi,

ik ben juist overgeschakeld van norton 2004 naar bovenvermeld proggie.
    Volgens norton was men pc virusvrij, F - Prot haalde bij de eerste scan 2 virussen van men pc.
    Heeft er iemand ervaring met dit proggie ?
    Only the good die young, so be a BASTARD !

Ja ik heb dit vroeger gebruikt op een oude 486, 586 en mijn eerste pentium 1. Opzich vroeger 1 van de beste.

Toen kwam McAfee en daarna Norton, die alles beter wisten en de 'massa' konden overtuigen.

Toen ik met linux begon te werken kwam ik weer terug, Clam (mail scanner) en FProt zijn op dat gebied weer voorlopers op de rest.

Ik blijf bij de conclusie dat, wat de massa ook denkt, F-Prot een enorm goede virusscanner is wegens lange ervaring. Norton is gewoon een massaproduct waarvan men denkt dat het goed werkt omdat veel andere het ook gebruiken.
    Wieger Bontekoe
    Information Trends
    Budget Trends webhosting

Comment

Welke virussen ging het eigenlijk om? Het komt wel eens voor dat de ene virusscanner een bestand al sneller "risicovoller" vindt dan de ander.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Admin
        Welke virussen ging het eigenlijk om? Het komt wel eens voor dat de ene virusscanner een bestand al sneller "risicovoller" vindt dan de ander.
        ik zal es kijken of ie ergens in een log staat ...
        Only the good die young, so be a BASTARD !

Comment

Het zou natuurlijk ook kunnen dat norton gewoon SLECHT is (dat is toch mijn mening, norton zuigt het leven uit je processor en kent heel wat minder virussen dan bv kaspersky, ongeveer 30 000 virusen minder...)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X