Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over (15) infecties

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over (15) infecties

Haai, ik heb net hitman pro geinstalleerd en ik heb hem mn computer laten scannen, en ik had 15 virussen (laag schadelijk level) ik weet niet of iemand ervaring met hitmanpro hebt, maar toen ie klaar was met scannen (ik had dat vinkje aangevinkt van ''infecties automatisch verwijderen'' & ''computer opnieuw opstarten na scannen'') sloot hij dus af. Dus ik zette hem weer aan en keek een naar wat hitman pro te zeggen had en ik kreeg dit:

Sessie: 0 Geinfecteerde bestanden & 0 geinfecteerde registerbestanden
    Totalen: 14 Geinfecteerde bestanden & 15 geinfecteerde registerbestanden

Maar zijn die virussen nou verwijderd of zitten ze er nog, ergens?

EDIT: Ik heb hitmanpro over ''alle lokale schijfstations en gecompriceerde bestanden'' laten inspecteren ofzo?

Laat 'm gewoon nog een keer scannen. Dan weet je het.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BendeBoy
      Hitmanpro werd razendsnel populair in Nederland toen deze uit kwam. Het is een volledig geautomatiseerd programmaatje dat automatisch verschillende AntiSpyware Programma’s installeert op je systeem en daarna ook nog helemaal alleen en automatisch uitvoert, zonder dat je een vinger hoeft uit te steken!

Hitmanpro laat deze onderstaande programma’s op je PC draaien.
      Ad-Aware SE 1.06Spybot Search & Destroy 1.4
      Spy Sweeper 3, 4 en 4.5
      Spyware Doctor 4.0
      CWShredder 2.19
      SpywareBlaster 3.5.1
      Security Update KB912812
      Security Update KB912919
      Flash Player security upgrade
      NOD32 Antivirus 2.51
      Sysclean Package
      SuperDAT VirusScan

Maar omdat alles zo automatisch gaat en je niets hoeft te doen gaat het JUIST mis, Hitmanpro verwijderd soms bestanden die helemaal niet gevaarlijk zijn - juist het tegendeel! Het kan dan soms zijn dat die een verkeerd bestand verwijderd en je hele systeem 'crashed'. Het is al meerdere keren voor gekomen dat DOOR het programma Hitmanpro er vele storingen kwamen, en daarnaast zijn er nog veel meer bezwaren tegen Hitmanpro.

Ook geeft Hitmanpro in zijn rapport niet weer als er iets gevonden is, waar het gevonden is en wat er gevonden is, of het probleem wel of niet is opgelost. Dat kan frustrerend werken omdat mensen denken dat hete is opgelost maar er toch nog steeds foute dingen aan de hand zijn. Daarom is het handig om alle programmas gewoon apart te downloaden en te instaleren.. daarnaast heb je aan een paar al genoeg!

Voordelen van Hitmanpro
      • Veel goede software samen gebracht in een programma
      • Momenteel is Mark Loman (maker van Hitmanpro) bezig het programma zo aan te passen zodat gebruikers zelf instellingen ongedaan kunnen maken/het scanproces kunnen beïnvloeden
      • Eindelijk is er een kleine supportsectie op de site van Hitmanpro

Nadelen van Hitmanpro
      • De maker heeft alle donatieknoppen, in de gratis versies van programma's, verwijderd en zelf een eigen donatieknop gemaakt. Hierdoor krijgen de makers van de software die gebruikt wordt niet de eer die ze verdienen
      • De testversies (trials) verlopen na 14-dagen. Daarna zijn ze niet meer te gebruiken
      • Spyware doctor scant wel, maar verwijdert niets
      • Het programma verwijdert direct alle gevonden registersleutels, -waarden en bestanden zonder om Uw toestemming te vragen. Dit gaat meestal goed, maar, aangezien Hitman Pro ook 'gewone' programma's als rotzooi ziet en verwijdert, ontstaan bij veel gebruikers problemen met andere software of zelfs windows die niet meer wil starten of fouten gaat geven
      • Wanneer U hitmanpro verwijdert worden niet alle gebruikte programma's volledig verwijdert, waardoor er rotzooi op Uw hardeschijf en in het register ontstaat
      • CwShredder kan, wanneer geen Coolwebsearch variant aanwezig is, schade opleveren
      • Het maakt een rotzooi van Hijackthis-logjes waar het gevolg van is dat Experts met vele moeite problemen moeten oplossen gemaakt door Hitmanpro. Er zijn na gebruik nauwelijks nog aanknopingspunten voor logcheckers.
      • HitmanPro geeft een hoop valse alarmen (false positives) en ook een te hoge alarmering bij kleine zaken (bijv. cookies).

Bronnen:
      (>'-')> Uitgebreide informatie op Nucia.nl
      (>'-')> Hitmanpro Artikel - Surfing Safe
      Hier op nucia raden wij hitmanpro dus af, beter kun je de applicaties appart installeren
      neem gewoon een goede anti virus, spybot search and destroy, spyware blaster en eventueel ad-aware.

Comment

^daar staat mn antwoord niet tussen?

Comment

Als je bedoelt: "zijn de virussen nou verdwenen", dat kunnen wij ook niet weten, wij hebben helaas geen glazen bollen.
          amiek

Comment

Smeenk probeerd al te helpen met een HJT log:

Helaas komt de TS niet verder met de aangedragen oplossing.
            Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
            Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
            Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
            Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
            Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
            Branders; Plextor 820SA.
            Speakers; Logitech z5500.
            Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Zucht, even in het vakje voor die regels klikken, Sjaak, dan verschijnt er een "vinkje".
              amiek

Comment

beter gezegd: hitman pro zuigt =P

ik zou et hele programma als ik jou was verwijderen, als et goed is verwijderd your uninstaller alle componenten waaronder registers en overige mappen ervan toch?

Comment

Het gaat hier nu over sjaakbanaak's problemen met HijackThis. Niet over Hitmanpro. (http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=32865)
                  amiek

Comment

ja maar ik heb van meerdere gehoord, dat hitman pro soms doet alsof er een virus is, terwijl die er helemaal niet is

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎