Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hijack this

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hijack this

De laatste tijd doet mijn computer raar.
    De meeste tijd staat de processor te rammelen zonder dat er een programma actief is.
    Kan er misschien iemand naar het hijackthis logfile kijken of dat er iets is dat er niet moet zijn?logfile of Trend Micro HijackThis v2.doc

Ik heb op mijn computer Telenet internet security staan (f-secureà en windowsdefender. Zij zeggen beide dat alles normaal is.

Sluit alle open vensters.
    Start HijackThis nog een keer en plaats een vinkje bij de volgende items:

O2 - BHO: (no name) - {22D8E815-4A5E-4DFB-845E-AAB64207F5BD} - (no file)
    O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
    O2 - BHO: CAdBlocker Object - {E24AD748-155E-4254-B674-4EDF86E7E1DF} - (no file)
    O3 - Toolbar: (no name) - {92085AD4-F48A-450D-BD93-B28CC7DF67CE} - (no file)

Klik daarna op "Fix checked" en sluit HijackThis af.

Voor de rest vertoont je hijackthislogje geen sporen van malware.

PS volgende keer de nieuwste versie van hijackthis gebruiken en de log posten aub.

Comment

Thanx voor de snelle reactie

Comment

Graag gedaan.
        De status van deze thread zet ik op opgelost.
        Indien er niet meer gereageerd wordt, zal binnen een 3-tal dagen deze thread automatisch verplaatst worden naar de sectie Opgeloste hijackthislogs en is een reactie niet meer mogelijk. Dit om het forum netjes en overzichtelijk te houden.
        Blijkt dat er toch nog problemen zijn, en je wil weer reageren in dit topic, dan stuur je me een privé bericht met verzoek om heropening.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X