Mededeling

Collapse
No announcement yet.

load powerprofile

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• load powerprofile

Ik heb op dit moment een noodpctje omdat mijn eigen pc het helemaal niet doet momenteel.En ik heb even gescand met het 1 en ander maar dat liep vast,en ik zie ook 2 x"load powerprofile" en ik wou weten of dat er af kan??

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
    Scan saved at 22:29:32, on 31-1-08
    Platform: Windows 98 Gold (Win9x 4.10.1998)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
    Boot mode: Normal

Running processes:
    D:\WIN98\SYSTEM\KERNEL32.DLL
    D:\WIN98\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
    D:\WIN98\SYSTEM\MPREXE.EXE
    D:\WIN98\SYSTEM\mmtask.tsk
    D:\WIN98\SYSTEM\MSTASK.EXE
    D:\WIN98\SYSTEM\KB918547\KB918547.EXE
    D:\WIN98\SYSTEM\KB891711\KB891711.EXE
    D:\PROGRAM FILES\SYGATE\SPF\SMC.EXE
    D:\WIN98\SYSTEM\WBEM\CIMOM.EXE
    D:\WIN98\SYSTEM\WMIEXE.EXE
    D:\WIN98\EXPLORER.EXE
    D:\WIN98\TASKMON.EXE
    D:\WIN98\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
    D:\WIN98\SYSTEM\SPOOL32.EXE
    D:\PROGRAM FILES\GRISOFT\AVG7\AVGCC.EXE
    D:\PROGRAM FILES\GRISOFT\AVG7\AVGEMC.EXE
    D:\PROGRAM FILES\GRISOFT\AVG7\AVGAMSVR.EXE
    D:\WIN98\SYSTEM\STIMON.EXE
    D:\PROGRAM FILES\WINZIP\WZQKPICK.EXE
    D:\WIN98\SYSTEM\DDHELP.EXE
    D:\PROGRAM FILES\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE
    D:\PROGRAM FILES\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
    C:\PROGRAM FILES\TREND MICRO\HIJACKTHIS\HIJACKTHIS.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = ;<local>
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - D:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHELPER.DLL
    O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - D:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
    O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - D:\WIN98\SYSTEM\MSDXM.OCX
    O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] D:\WIN98\scanregw.exe /autorun
    O4 - HKLM\..\Run: [Taakcontrole] D:\WIN98\taskmon.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
    O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
    O4 - HKLM\..\Run: [LexmarkPrinTray] PrinTray.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SpeedTouch USB Diagnostics] "D:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe" /icon
    O4 - HKLM\..\Run: [CriticalUpdate] D:\WIN98\SYSTEM\wucrtupd.exe -startup
    O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] D:\PROGRA~1\GRISOFT\AVG7\AVGCC.EXE /STARTUP
    O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] D:\PROGRA~1\GRISOFT\AVG7\AVGEMC.EXE
    O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_AMSVR] D:\PROGRA~1\GRISOFT\AVG7\AVGAMSVR.EXE
    O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] D:\PROGRA~1\SYGATE\SPF\SMC.EXE -startgui
    O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [StillImageMonitor] D:\WIN98\SYSTEM\STIMON.EXE
    O4 - HKLM\..\Run: [KodakCCS] D:\Program Files\Common Files\KODAK\KODAK_DR\KodakCCS.exe --pdr: "D:\Program Files\Common Files\KODAK\KODAK_DR\dcmnter.pdr"
    O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
    O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
    O4 - HKLM\..\RunServices: [KB918547] D:\WIN98\SYSTEM\KB918547\KB918547.EXE
    O4 - HKLM\..\RunServices: [KB891711] D:\WIN98\SYSTEM\KB891711\KB891711.EXE
    O4 - HKLM\..\RunServices: [SmcService] D:\PROGRAM FILES\SYGATE\SPF\SMC.EXE
    O4 - .DEFAULT Startup: WinZip Quick Pick.lnk = D:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE (User 'Default user')
    O4 - .DEFAULT Startup: Kodak EasyShare software.lnk = D:\Program Files\Kodak\Kodak EasyShare software\bin\EasyShare.exe (User 'Default user')
    O4 - Startup: WinZip Quick Pick.lnk = D:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
    O4 - Startup: Kodak EasyShare software.lnk = D:\Program Files\Kodak\Kodak EasyShare software\bin\EasyShare.exe
    O8 - Extra context menu item: Add to AMV Converter... - D:\Program Files\MP3 Player Utilities 4.03\AMVConverter\grab.html
    O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - D:\PROGRAM FILES\JAVA\JRE1.6.0_02\BIN\SSV.DLL
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - D:\PROGRAM FILES\JAVA\JRE1.6.0_02\BIN\SSV.DLL
    O16 - DPF: {D83C1BD1-DCBB-11D4-9425-0050BF33FA6E} (CycloScopeLite Control) - http://www.cyclomedia.nl/download/components/CycloScopeLite.cab
    O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
    O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://gfx2.hotmail.com/mail/w2/resources/MSNPUpld.cab

--
    End of file - 4382 bytes

Ik vond dit:
    loadpowerprofile (powrprof.dll) is a module belonging to Microsoft Windows 9x which deals with Power Management accessible from the control panel. Check that loadpowerprofile is stable on your computer.
    loadpowerprofile should not be disabled, required for essential applications to work properly.
    Laten staan dus

Logje lijkt me vrij van infecties.
    Wat zijn precies je problemen met deze PC?

Comment

Hij sluit steeds niet goed af en ontzettend traag...maar het echte probleem is dat mijn eigen pc niet meer opstart,die blijft steeds rebooten.Ik heb dit onderwerp geplaatst bij de windowsproblemen topic onder"pc start niet meer op"en toen moest ik wat in de bios veranderen zodat ik van de xp cd kon opstarten.Maar nu kreeg ik de volgende foutmeldingen;regel"x" van het INF-bestand\386\txtsetup.sif is ongeldig-setup kan niet doorgaan.En kan i386\ntkrnlmp.exe niet in het geheugen laden.foutcode 7.En sinds ik deze foutmelding in het topic heb geplaatst krijg ik geen reacties meer......

Comment

Oude PC, denk ik

Schoon hem eens op met Ccleaner: http://www.ccleaner.com

Comment

Dat is het zeker,er staat ook nog een oude xp versie op die te zwaar is voor de pc die eraf mag,maar krijg ik niet voorelkaar.ccleaner heb ik gister laten draaien (maar duurt enorm lang)en vond niks,maar ik heb het liefst dat mijn eigen pc het weer doet,weet jij mischien iets van die foutmeldingen af die ik genoemd heb als ik de xp-cd van de cd-rom laat booten??

Comment

Is dit een optie:

Comment

Als ik op enter setup klik dan krijg ik die ....foutmeldingen al

Comment

Weet je zeker dat je HD nog goed is?
                Ik had zelf onlangs ook zoiets, setup werkte ook niet meer.

Comment

Dat is mogelijk,ik had een paar unhealble ubject verwijderd uit de virusvault van AVG en daarna zijn de problemen ontstaan(of het moet toeval zijn ).En als de HD nu niet goed is,wat zijn dan de mogelijkheden?

Comment

Bij mij werd het gewoon een nieuwe HD.
                    De oude nog even extra ingebouwd, maar deze kon niet meer benaderd worden.
                    Ik stel toch voor dat je dergelijke vragen in je andere topic stelt, wellicht weet iemand je daar meer over te vertellen

Comment

Oke ik zal eens verder speurenbedankt voor de moeite in ieder geval

Comment

Graag gedaan hoor

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X