Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Infectie

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Infectie

Vanmorgen bij het opstarten geconstateerd dat ik de volgende worm heb binnen gekrgen die de computer heeft besmet. Hoe hij is binnen gekomen voor mij een raadsel. Maar is niet ter zake nu. Hoe krijg ik hem er af allees al geprbeerd. Niets helpt. Het betreft het Worm.Win32.NetSky.
    Wie helpt mij.
    Alvast bedankt.

Bert

Hoi Bert, plaats maar even een HijackThis logje in de daarvoor bestemde forumsectie ( dus niet hier).
    Dat doe je zo:
    Lees eerst de handleiding van HijackThis:

Lees dan het volgende bericht goed door:

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde
    forumsectie:

Vermeld ook daar je probleem erbij.

Een deskundig helpt je dan.
    amiek

Comment

Voordat je een logje gaat plaatsen in de daarvoor bestemde sectie, laat Stinger van Mcafee je pc eens scannen:

Deze zoekt ook naar W32/Netsky.
      Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
      Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
      Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
      Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
      Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
      Branders; Plextor 820SA.
      Speakers; Logitech z5500.
      Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

In de onderstaande link iemand die geïnfecteerd was met dezelfde worm.
        In de volgende replies daarop staat ook al de oplossing.
        Dus je hoeft niet persé meer een HJT-log aan te maken.

Succes ermee!

(\_/)
        (o.o)
        (><)

Comment

Ookal gaat het in die link om hetzelfde probleem wat Bert nu heeft,wordt het niet aangeraden,om dingen die in dat topic staan,ook te doen,want misschien moeten er bij Bert wel andere tooltjes gebruikt worden.

Comment

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Het betreft dezelfde worm, dus dezelfde oplossing lijkt mij wel zo gemakkelijk.

(\_/)
            (o.o)
            (><)

Comment

Het uitvoeren van andermans fix raden wij ten zeerste af.
              Ondanks dat er soms sprake is van dezelfde infectie zijn veel malware producten bezig met random bestandsnamen, wat de fix en methode dus per persoon laat verschillen.
              Daar komt bij dat er meer aan de hand kan zijn dan alleen deze worm.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

opgelost

Beste allemaal,

het heeft door omstandigheden even geduurd maar het probleem is volgens mij opgelost. Stinger leverder geen succes op. Heb daarna het bericht van Amiek gelezen en opgevolgd. Na installatie van Ad-aware en Spyboth en 2 maal laten scannen waren de problemen opgelost. Alle beantwoorders hartelijk dank. In voorkomend geval hoop ik nog eens een beroep op jullie te mogen doen. Succes verder met de site.

majorBert

Comment

Het kan nooit kwaad (al is het alleen ter controle) een logje te plaatsen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X