Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Internet Zeer traag (misschien te maken met Register)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Internet Zeer traag (misschien te maken met Register)

Hallo,

Sinds een paar uurtjes geleden heb ik een zeer trage internet. En sommige paginas gaan gewoon niet open.

Het enige dat ik heb gedaan voordat dit probleem begon, waren 2 dingen.
    De enige 2 dingen die ik me kan bedenken dat de oorzak van zou kunnen zijn.

Ik heb een ''scan naar problemen'' scan gedaan met ccleaner. En hij zoekt problemen in de register denk ik. Ik heb wel een back up van de register gemaakt. En die later teruggezet (de backup van de register). Maar helpt niet.

De tweede ding dat ik gedaan heb is een mapje van AVG anti-spyware 7.5 uit de register weg gehaald. Omdat ik op dit moment ook een ander probleem heb.

En dat is ...als ik een scan laat beginnen met AVG anti-spyware 7.5, na 1 minnut ongeveer stopt het priogramma vanzelf en verdwijnt die. Hij is wel geinstaleerd, maar hij stopt gewoon mee met de scan.

Dus ik heb AVG anti-spyware 7.5 verdwijdeerd (al een paar keer). En opnieuw geinstalleerd. Voor de installatie heb ik alles van AVG anti-spyware 7.5 weggegooid. De mapje bij programmas van AVG anti-spyware 7.5, en een mapje bij de register > software > van AVG anti-spyware 7.5.

Dit zijn de twee dingen dat ik gedaan heb met de register. Ik noem de register want ik denk dat misschien dat de oorzaak zou kunnen zijn van het trage internet. Maar ik weet het natuurlijk niet.

Misschien dat u wat kan zien/merken in mijn logje. Malware misschien?

Ik heb mijn computer schoongemaakt. En ga nu een norton scan draaien.

Graag zou ik uw hulp willen vragen. En aan u vragen of u mijn logje wil bekijken en advies wil geven.

Alvast bedankt,

Antonio.

Hier de HijackThies log:

-----------------------------------------------

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
    Scan saved at 5:08:29, on 28-2-2008
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16608)
    Boot mode: Normal

Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
    C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
    C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
    C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
    C:\Program Files\Norton GoBack\GBPoll.exe
    C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\Bin\NABWatcher.exe
    C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\Bin\NABAgent.exe
    C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\bin\NortonAntiBot.exe
    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    C:\Program Files\Norton GoBack\GBTray.exe
    C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
    C:\Program Files\SpywareGuard\sgbhp.exe
    C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\bin\NABMonitor.exe
    C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
    C:\WINDOWS\system32\LVComsX.exe
    C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
    C:\Program Files\Adobe\Adobe Flash CS3\Flash.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
    C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
    C:\Program Files\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
    C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe
    C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
    C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceHelper.exe
    C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\distnoted.exe
    C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
    C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
    C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\Ad-Aware2007.exe
    C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SpybotSD.exe
    C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe
    C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O2 - BHO: btorbit.com - {000123B4-9B42-4900-B3F7-F4B073EFC214} - C:\Program Files\Orbitdownloader\orbitcth.dll
    O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Program Files\SpywareGuard\dlprotect.dll
    O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
    O2 - BHO: NCO 2.0 IE BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\coShared\Browser\2.0\coIEPlg.dll
    O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\IDS\IPSBHO.dll
    O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
    O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
    O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
    O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
    O3 - Toolbar: Show Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\coShared\Browser\2.0\CoIEPlg.dll
    O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Program Files\Norton Internet Security\osCheck.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [NortonAntiBot] "C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\bin\NortonAntiBot.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_04\bin\jusched.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [!AVG Anti-Spyware] "C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe" /minimized
    O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service')
    O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')
    O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
    O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
    O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
    O4 - Global Startup: Norton GoBack.lnk = C:\Program Files\Norton GoBack\GBTray.exe
    O8 - Extra context menu item: Append to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
    O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
    O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
    O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
    O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
    O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
    O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
    O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
    O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_04\bin\ssv.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_04\bin\ssv.dll
    O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
    O16 - DPF: {34F12AFD-E9B5-492A-85D2-40FA4535BE83} - http://www.symantec.com/techsupp/activedata/nprdtinf.cab
    O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
    O23 - Service: Ad-Aware 2007 Service (aawservice) - Lavasoft AB - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
    O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
    O23 - Service: Adobe Version Cue CS3 - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Adobe Version Cue CS3\Server\bin\VersionCueCS3.exe
    O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
    O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
    O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
    O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - GRISOFT s.r.o. - C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
    O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
    O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
    O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
    O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
    O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
    O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
    O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
    O23 - Service: GoBack Polling Service (GBPoll) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton GoBack\GBPoll.exe
    O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
    O23 - Service: iPod-service (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
    O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\LuComServer_3_4.EXE
    O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
    O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
    O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
    O23 - Service: Planner voor Automatische LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
    O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
    O23 - Service: SymantecAntiBotAgent - Symantec - C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\Bin\NABAgent.exe
    O23 - Service: SymantecAntiBotWatcher - Symantec - C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\Bin\NABWatcher.exe

--
    End of file - 11509 bytes

--------------------------------------------------------
    Bedankt, Antonio

Het is niet bepaald aan te raden om te gaan rotzooien in het register. Ook niet met behulp van programma's als CCleaner, want ook dat kan fout gaan.

Open Hijackthis en kies voor Do a system scan only.
    Vink nu de volgende regels aan:

Sluit alle open vensters en klik op Fix Checked.

2. Neem de volgende pagina is door over het opschonen van een computer:
    http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=34281

Herstart de computer daarna en post een nieuw Hijackthislogje. Meld ook of er verbetering is.

Succes

Comment

Hallo rve, ik ben achter gekomen van wat de reden is van mijn zeer trage internet.

Vaak genoeg is het altijd de meest eenvoudige reden. Er was simpelweg een storing bij mijn provider ''CASEMA''. Daarom dat het internet zo traag ging.

Het had absoluut niks te maken met mijn computer dus. Niet met een virus, niet met de manier dat ik mijn computer heb schoongemaakt, bijvoorbeeld met ccleaner. Ik weet dat de kans bestaat dat iets fout kan gaan met ccleaner als je kiest om ''problemen repareren''. Want ccleaner gaat problemen dan zoeken en vervolgens repareren binnen het register.

Maar ik bedoel ccleaner is een programma dat je kan vertrouwen, het wordt aangeraden door nucia. En die optie om problemen te repareren ziet nou eenmaal in ccleaner, dus dat is dan om gebruikt van te maken (die optie).

Hoewel dat niet weg neemt dat ccleaner altijd iets kan verkeerd repareren of weggooien uit de register. Hoewel ik denk dat de kans zeer klein is. Want ik gebruik ccleaner zeer land al en nooit problemen gehad met de functie ''problemen repareren''.

En ik maak altijd een backup van de register, voordat ccleaner gaat de fouten werkelijk repareren (die backup maken wordt zelf gevraagt door ccleaner zelf).

Bedant voor je advies rtv. Maar ik heb dus nu geen problemen meer met trage internet. Was gewoon een probleem van de provider. Maar ja , je denkt altijd aan het slechtste.

Zal ik nog doen wat je verteld heb??:

Sluit alle open vensters en klik op Fix Checked.
      Of hoeft hey niet meer?

Bedankt,

gr, Antonio.
      Bedankt, Antonio

Comment

Dat is ook een mogelijkheid ja...
        Die regels mag je gewoon fixen via Hijackthis.

Geen vragen/problemen meer??

Comment

Dankje voor je hulp rve. Ik heb geen vragen/hulp meer nodig. Mijn internet was door een storing toen van casemma, die 2 dagen duurde....dat was de reden van mijn zeer trage internet toen.

Het had dus niks met mijn computer te maken. Ik heb gedaan wat je boven zei:

Kun je me een beetje vertelen wat ik heb weggegoiid/ersteeld? (met doe drie zinnen binnen Hijackthis aan te vinken en laten ''fixen''. Bedankt.
          HIer is mijn Hijackthis logje:
          (kun je me een beetje vertelen wat ik heb weggegoiid/ersteeld? (met doe drie zinnen binnen Hijackthis aan te vinken en laten ''fixen''. Bedankt

HIer is mijn Hijackthis logje:

-------------------------------------------------

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
          Scan saved at 6:14:57, on 4-3-2008
          Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
          MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16608)
          Boot mode: Normal

Running processes:
          C:\WINDOWS\System32\smss.exe
          C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
          C:\WINDOWS\system32\services.exe
          C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
          C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
          C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
          C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
          C:\WINDOWS\Explorer.EXE
          C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
          C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
          C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
          C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
          C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
          C:\Program Files\Norton GoBack\GBPoll.exe
          C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\Bin\NABWatcher.exe
          C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\Bin\NABAgent.exe
          C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\bin\NortonAntiBot.exe
          C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe
          C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
          C:\Program Files\Norton GoBack\GBTray.exe
          C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
          C:\Program Files\SpywareGuard\sgbhp.exe
          C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\bin\NABMonitor.exe
          C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
          C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
          R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
          R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
          R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
          R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
          R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
          R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
          R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
          O2 - BHO: btorbit.com - {000123B4-9B42-4900-B3F7-F4B073EFC214} - C:\Program Files\Orbitdownloader\orbitcth.dll
          O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
          O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Program Files\SpywareGuard\dlprotect.dll
          O2 - BHO: NCO 2.0 IE BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\coShared\Browser\2.0\coIEPlg.dll
          O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\IDS\IPSBHO.dll
          O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
          O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
          O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
          O3 - Toolbar: Show Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\coShared\Browser\2.0\CoIEPlg.dll
          O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
          O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
          O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Program Files\Norton Internet Security\osCheck.exe"
          O4 - HKLM\..\Run: [NortonAntiBot] "C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\bin\NortonAntiBot.exe"
          O4 - HKLM\..\Run: [!AVG Anti-Spyware] "C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe" /minimized
          O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
          O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service')
          O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')
          O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
          O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
          O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
          O4 - Global Startup: Norton GoBack.lnk = C:\Program Files\Norton GoBack\GBTray.exe
          O8 - Extra context menu item: Append to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
          O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
          O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
          O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
          O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
          O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
          O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
          O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
          O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_04\bin\ssv.dll
          O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_04\bin\ssv.dll
          O16 - DPF: {34F12AFD-E9B5-492A-85D2-40FA4535BE83} - http://www.symantec.com/techsupp/activedata/nprdtinf.cab
          O16 - DPF: {7FC1B346-83E6-4774-8D20-1A6B09B0E737} (Windows Live Photo Upload Control) - http://cid-f764e608af2d66f8.spaces.live.com/PhotoUpload/MsnPUpld.cab
          O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
          O23 - Service: Ad-Aware 2007 Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
          O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
          O23 - Service: Adobe Version Cue CS3 - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Adobe Version Cue CS3\Server\bin\VersionCueCS3.exe
          O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
          O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
          O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
          O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
          O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - GRISOFT s.r.o. - C:\Program Files\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
          O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
          O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
          O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
          O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
          O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
          O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
          O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
          O23 - Service: GoBack Polling Service (GBPoll) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton GoBack\GBPoll.exe
          O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
          O23 - Service: iPod-service (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
          O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\LuComServer_3_4.EXE
          O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
          O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
          O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
          O23 - Service: Planner voor Automatische LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
          O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
          O23 - Service: SymantecAntiBotAgent - Symantec - C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\Bin\NABAgent.exe
          O23 - Service: SymantecAntiBotWatcher - Symantec - C:\Program Files\Symantec\Norton AntiBot\agent\Bin\NABWatcher.exe

--
          End of file - 10141 bytes

-----------------------------------------------------------------------
          Bedankt, Antonio

Comment

Het ging om wat loze/overbodige regels.

Ik verplaats dit topic naar de sectie "Opgelost / inactieve HJT-logs".
            Mocht je het topic heropend willen hebben kun je mij een pb sturen.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X