Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen laptop

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen laptop

Hallo,
    het zoekprogramma van windows werkt niet.
    Kunnen jullie even naar mijn logje kijken? (hjackthis)
    M.v.g. Robin

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
    Scan saved at 17:03:05, on 2-3-2008
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
    Boot mode: Normal

Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
    C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
    C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
    C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
    C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
    C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
    C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
    C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
    C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
    C:\WINDOWS\system32\Rundll32.exe
    C:\WINDOWS\system32\keyhook.exe
    C:\Program Files\Arcade\PCMService.exe
    C:\Program Files\Launch Manager\QtZgAcer.EXE
    C:\Program Files\CyberLink\PCM4Everio\EverioService.exe
    C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe
    C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsTray.exe
    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
    C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
    C:\Program Files\acer\eRecovery\Monitor.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
    C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://global.acer.com/
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://global.acer.com/
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
    O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
    O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
    O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] "C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] "C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
    O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SiSPower] "Rundll32.exe" SiSPower.dll,ModeAgent
    O4 - HKLM\..\Run: [SiS Windows KeyHook] C:\WINDOWS\system32\keyhook.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Program Files\Arcade\PCMService.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
    O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] "C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe" /SYNC
    O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] "C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE" /SYNC
    O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] "C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE" /IMEName
    O4 - HKLM\..\Run: [LManager] "C:\Program Files\Launch Manager\QtZgAcer.EXE"
    O4 - HKLM\..\Run: [eRecoveryService] C:\Windows\System32\Check.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [EverioService] "C:\Program Files\CyberLink\PCM4Everio\EverioService.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [ISTray] "C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsTray.exe"
    O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service')
    O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')
    O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
    O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
    O4 - Global Startup: Utility Tray.lnk = C:\WINDOWS\system32\sistray.exe
    O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
    O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
    O9 - Extra button: (no name) - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - (no file)
    O9 - Extra button: Onderzoek - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O23 - Service: Notebook Manager Service (anbmService) - OSA Technologies Inc. - C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
    O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
    O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
    O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
    O23 - Service: PC Tools Security Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Program Files\Spyware Doctor\pctsSvc.exe

--
    End of file - 5464 bytes

Hoi,

Lijkt me geen malwareprobleem. Of ben je geïnfecteerd geweest?

Oorspronkelijk geplaatst door robintimo Bekijk Berichten
    het zoekprogramma van windows werkt niet
    Misschien een registercleaner gebruikt?

Kun je wat meer informatie geven? Is de shortcut naar de zoekfunctie uit het startmenu verdwenen of werkt hij niet? Verschijnt er een foutmelding als je gaat zoeken?

Comment

ik heb een laptop van twee jaar, op de laptop staat windows xp.
      en ik kan zins vorige jaar niet meer de zoek fuctie doen, en ik heb alles geprobeert maar niks helpt.

de balkje van de zoek fuctie krijg ik niet in beeld.
      m.v.g robin

Comment

Download dit bestandje via rechtsklikken en 'opslaan als', plaats het op je bureaublad:

Ga naar je bureaublad en dubbelklik op restoresearchsm.reg.
        Ga akkoord als Windows vraagt of die gegevens aan het register mogen worden toegevoegd.

Start de pc opnieuw op.

Lost dit het probleem op?

Comment

ik heb het programma op mijn pc geplaats en de pc op nieuw opgestart en gebeurt dan niks meer. kom dat wel goed.
          de zoek fuctie van windows xp werk nog niet.

m.v.g robin

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robintimo Bekijk Berichten
            ik heb het programma op mijn pc geplaats en de pc op nieuw opgestart
            Ook gedubbelklikt op het bestandje en akkoord gegaan?

Comment

hoi

hij geef een popupje aan met de tekst "weet u zeker dat u de gegevens in c:\documents and settings\robin\bureaublad\restoresearchsm.reg aan het register wilt toevoegen?" dan druk ik op ja. dan komt dit in beeld "De gegevens in c:\documents and settings\robin\bureaublad\restoresearchsm.reg zijn aan het register toegevoegd" dan druk ik op ok dan gebeurt niks meer.

m.v.g robin

Comment

Probeer dit reg-bestandje dan eens:

http://www.kellys-korner-xp.com/regs...ngservice2.reg

Zelfde werkwijze als bij de vorige.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X