Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• probleem

Hallo,
    ik heb al enorm gegoogeld naar dit probleem, maar de echte oorzaak kan ik nu niet helemaal vinden, enhet oplossen al helemaal niet!
    Af en toe als ik mijn computer opstart (vista business) dan blijft hij na het inlogscherm haken en krijg ik een zwart scherm met een venster geopend (documenten ofzo).
    Het blijkt dus dat mijn explorer niet is opgestart!! Die kan ik dan via dat venster in c:\windows gewoon opstarten. Vervolgens werkt alles weer perfect.
    Ik heb daarna op google gevonden dan je in je register het pad achter: "HKEY_LOKCAL_MACHINE_\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogn " genaamd shell moet veranderen in explorer.exe
    Dat heb ik gedaan en toen deed hij het weer perfect. Maar na een paar rebootjes had ik weer hetzelfde probleem, en toen dit weer aangepast. Maar toen dacht ik toch wel dat er een groter probleem moest zijn. Ik heb gekeken wat er op de plek van explorer.exe stond, maar daar stond iets van crss.exe.
    Dit heb ik vervolgens ook weer gegoogeld, en toen bleek dit een worm te zijn!!!
    Hoe haal ik dit ding van mijn laptop? Hij staat overigens ook 2x actief in het taakbeheer.

mvg,
    niels

Ga een naar http://housecall65.trendmicro.com/.
    Laat hier je gehele computer scannen.

Geef even door of er iets is gevonden.

Met vriendelijke groet,
    Blackbird
    Met vriendelijke groet,
    Blackbird

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X