Beste,
Ik zit met een lijst van problemen.
Waar zal ik beginnen ...
Dit heb ik ondertussen al ondernomen.
- SuperANTISpyware scan in Veilige Modus > 300 geïnfecteerde items
- XP Repair Pro 2007 scan. honderden error's die hersteld zouden moeten zijn. + het register ge optimaliseerd.
- AVG Free Edition kan niet geinstalleerd worden. Error's bij het installeren ... installatie breekt af.
- Met Ccleaner enkele registerscans gedaan.
Bij het afsluiten van Windows.
####################
Melding:
Bij het opstarten
###########
Melding:
Bij het openen van "Deze computer" (of gewoon een map op het bureaublad) dan lijkt het of explorer.exe zich afsluit en heropstart. Omdat alles verdwijnt
en weer verschijnt (enkel achtergrond blijft staan). Deze computer opent zich ook niet. Pas na de 2de maal.
Bij het starten van HijackThis
###################
Melding: 2 maal.
Is het mogelijk dat ik een logje neem onder Veilige Modus?
Kunnen jullie mij nu al ietsjes verder helpen?
Alvast bedankt !!
Ik zit met een lijst van problemen.
Waar zal ik beginnen ...
Dit heb ik ondertussen al ondernomen.
- SuperANTISpyware scan in Veilige Modus > 300 geïnfecteerde items
- XP Repair Pro 2007 scan. honderden error's die hersteld zouden moeten zijn. + het register ge optimaliseerd.
- AVG Free Edition kan niet geinstalleerd worden. Error's bij het installeren ... installatie breekt af.
- Met Ccleaner enkele registerscans gedaan.
Bij het afsluiten van Windows.
####################
Melding:
Code:
explorer.exe - Toepassingsfout De instructie op 0x77f48024 verwijst naar geheugen op 0x0050005c. De lees- of schrijfbewerking ("written") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beëindigen.
Bij het opstarten
###########
Melding:
Code:
Windows - Registerherstel Het systeem heeft een van de bestanden met de registergegevens van het systeem moeten herstellen door middel van een logboek of een vervangende kopie. Het herstellen is gelukt.
Bij het openen van "Deze computer" (of gewoon een map op het bureaublad) dan lijkt het of explorer.exe zich afsluit en heropstart. Omdat alles verdwijnt
en weer verschijnt (enkel achtergrond blijft staan). Deze computer opent zich ook niet. Pas na de 2de maal.
Bij het starten van HijackThis
###################
Melding: 2 maal.
Code:
ntsd.exe - Ongeldig beeld De toepassing of DLL-bestand C:\WINDOWS\System32\dllcache\NETAPI32.dll is geen geldig Windows-kopie. COntroleer dit op uw installatiediskette.
Is het mogelijk dat ik een logje neem onder Veilige Modus?
Kunnen jullie mij nu al ietsjes verder helpen?
Alvast bedankt !!
Comment