Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen herinstallatie mogelijk na virus

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geen herinstallatie mogelijk na virus

Na een slimme actie van mij om een Steam bestandje te installeren op de pc van mijn zoon (zodat hij dan online spellen kon spelen die gebruik maken van Steam), start zijn pc niet meer op. Alleen de veilige modus werkt nog, maar geen internetmogelijkheden meer. Ik heb geprobeerd Windows opnieuw te installeren, maar bij de keuze R (welke versie wilt u repareren?) doet hij na het ingeven van de 1 (C:\windows) niets meer en bij enter (windows installeren) blijft hij op Bezig met zoeken naar vorige versies van Microsoft Windows hangen. Hoe krijg ik nu windows opnieuw geïnstalleerd? Ik kan ook geen logje maken omdat ik geen internetverbinding krijg op zijn pc.

Edit: na een uur heeft hij toch een oude versie gevonden en ben ik inmiddels opnieuw aan het installeren. Deze post kan wat mij betreft verwijderd worden.
    Last edited by backlee; 01-04-08, 17:27. Reden: Hij laat zich intussen installeren

Hoi,

Kun je het ook niet downloaden op een andere pc, en dan HijackThis overzetten op de pc van je zoon? (Mideels een USB-stick oid)

Groeten,
    Blackbird
    Met vriendelijke groet,
    Blackbird

Comment

Hoeft niet meer

Blackbird, je doet je naam eer aan. Sneller dan snel. Maar ik had de post al aangepast en de pc is inmiddels opnieuw geïnstalleerd! Toch bedankt voor de geboden hulp!

Comment

Graag gedaan backlee.
        Lees ter voorkoming van een nieuwe infectie (mocht dat geweest zijn), ook deze instructies eens door. Zie ook de links in mijn handtekening.

Dan mag je linksbovenin de vraag even als 'opgelost' markeren.

Groetjes,
        Blackbird
        Met vriendelijke groet,
        Blackbird

Comment

herinstallatie

Opgelost dus.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X